رونمایی از خریدهای جدید ذوب‌آهن

تیم فوتبال ذوب‌آهن برای فصل پیش رو با چند بازیکن قرارداد بست. به گزارش فت فتو، باشگاه ذوب‌آهن پس از مذاکره با گزینه‌های مدنظر مهدی تارتار به طور رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شد و از اولین خریدهای خود رونمایی کرد. حبیب فرعباسی، دروازه بان فصل گذشته تراکتور پس از توافق با مدیران باشگاه […]

تیم فوتبال ذوب‌آهن برای فصل پیش رو با چند بازیکن قرارداد بست.

به گزارش فت فتو، باشگاه ذوب‌آهن پس از مذاکره با گزینه‌های مدنظر مهدی تارتار به طور رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شد و از اولین خریدهای خود رونمایی کرد.

حبیب فرعباسی، دروازه بان فصل گذشته تراکتور پس از توافق با مدیران باشگاه ذوب‌آهن با عقد قراردادی دو ساله به جمع شاگردان مهدی تارتار اضافه شد.

همچنین دانیال ماهینی، مدافع سابق استقلال خوزستان و سایپا که سابقه بازی در تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، قرارداد خود را به مدت دو فصل با ذوب‌آهن امضا کرد تا دومین خرید این باشگاه لقب بگیرد.

همچنین سجاد دانایی، مدافع فصل گذشته تیم هوادار تهران نیز با عقد قراردادی سه ساله به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.

سجاد جعفری هافبک فصل گذشته تیم نفت مسجد سلیمان نیز قراردادی دو ساله با ذوب آهن بست. او سابقه بازی در تیم خونه به خونه را نیز در کارنامه دارد.

 بابا محمدی مهاجم فصل گذشته تیم نفت مس کرمان هم باعقد قراردادی دو ساله به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست. او سابقه بازی در تیمهای مختلفی از جمله  فولادیزد ، فجرسپاسی ، ایران جوان بوشهر ، شهرداری ماهشهر و خونه به خونه و مس کرمان را دارد.

همچنین محمد خدابنده لو هافبک فصل گذشته تیم پیکان تهران باعقد قراردادی دو ساله به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست.

انتهای پیام




رونمایی از خریدهای جدید ذوب‌آهن

منبع: ایــسنا
?رونمایی از خریدهای جدید ذوب‌آهن : اخبار استان کرمان – ورزشی