روند شیوع کرونا فعلا نزولی شده اما هنوز قطعی نیست

جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا صبح امروز ۸ شهریور با حضور حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان صورت گرفت. به گزارش فت فتو ،جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا صبح امروز ۸ شهریور با حضور حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان، حجت الاسلام دانشی امام جمعه، هادی شهسوارپور فرماندار و  […]

جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا صبح امروز ۸ شهریور با حضور حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان صورت گرفت.

به گزارش فت فتو ،جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا صبح امروز ۸ شهریور با حضور حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان، حجت الاسلام دانشی امام جمعه، هادی شهسوارپور فرماندار و  اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم و دیگر اعضای ستاد کرونا در سالن اجماعات فرمانداری برگزار شد.

دراین جلسه حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان ضمن تشکر از خدمات با ارزش کادر درمان گفت: خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا کار بسیار سختی است و باید برای هر چه بهتر شدن شرایط، تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی افزود: خوشبختانه در خصوص تامین اکسیژن که اولین نیاز بیماران مبتلا به کرونا است، بیمارستان هیچ مشکلی ندارد و با پیگیری و اختصاص ۴ دستگاه اکسیژن ساز این مساله حل شده است.

وی همچنین از نگرانی در خصوص فرآیند جمع آوری خرما در این شرایط گفت و خاطر نشان کرد: فرآیند جمع‌آوری خرما در حال اتمام است و تدابیر خوبی توسط فرمانداران شهرستان های شرقی صورت گرفت.

وی همچنین در خصوص بازگشایی مدارس گفت: هنوز تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده اما والدین نگرانی دارند و این نگرانی کاملا بجاست.

هادی شهسوارپور فرماندار بم نیز در این جلسه گفت: اصلی‌ترین و بزرگترین پیکی که بم را درگیر کرد همین پیکی است که در آن قرار داریم و باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم تا دوباره شاهد اوج بیماری نباشیم وی همچنین تاکید کرد افرادی که واکسینه می شوند هم باید تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در این جلسه گفت: روند کرونا فعلا نزولی شده اما هنوز قطعی نیست.

وی افزود: در ماه مرداد تعداد مراجعه بیماران سرپایی مثبت ۲۹۲۶ مورد بوده و این آمار تا هفتم شهریور ۶۲۸ مورد است. همچنین تعداد بیماران بستری (مثبت و مشکوک) در ماه مرداد ۱۷۳۰ مورد بوده و این آمار تا هفتم شهریور ۲۸۴ مورد است.

وی در خصوص موارد فوتی گفت: در ماه مرداد متاسفانه ۴۸ فوتی مثبت داشته‌ایم و این آمار تا هفتم شهریور ۵ فوتی مثبت ثبت شده است.

اویسی همچنین در خصوص روند واکسیناسیون شرق استان گفت: از ابتدا تعداد واکسن تحویل داده شده به ما ۱۱۹۶۴۱ دوز بوده که از این تعداد ۷۷۰۶۶ تزریق در دوز اول و ۲۷۸۳۳ تزریق در دوز دوم صورت گرفته و در حال حاضر ۱۰۲۴۳ دوز واکسن موجودی ما است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در پایان از اختصاص یافتن یک دستگاه آنژیوگرافی به بیمارستان پاستور بم خبر داد.

انتهای پیام/بم




روند شیوع کرونا فعلا نزولی شده اما هنوز قطعی نیست

منبع:آرمـان
? روند شیوع کرونا فعلا نزولی شده اما هنوز قطعی نیست