رودبارجنوب ظرفیت خوبی در زمینه مشاغل خرد خانگی دارد/حمایت از مشاغل خرد از اهداف مهم بسیج سازندگی

جواد جلالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان رودبارجنوب هدف اصلی بسیج سازندگی را اشغال زایی دانست و افزود: بسیج سازندگی با حمایت از صندوق های قرض الحسنه مردمی و ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط امر برای اشتغالزایی کمک خواهد کرد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،جواد جلالی مسئول بسیج سازندگی […]

جواد جلالی در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان رودبارجنوب هدف اصلی بسیج سازندگی را اشغال زایی دانست و افزود: بسیج سازندگی با حمایت از صندوق های قرض الحسنه مردمی و ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط امر برای اشتغالزایی کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،جواد جلالی مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان به همراه مسئول فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب و مسئول بسیج سازندگی ناحیه و مدیر آموزش و پرورش رودبارجنوب از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خرد خانگی بازدید کرد.

 
 
جواد جلالی در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از برگزار کننده گان نمایشگاه خاطر نشان کرد: رودبارجنوب ظرفیت و توانمندی خوبی در زمینه مشاغل خرد خانگی دارد.
 
وی تصریح کرد: یکی از ماموریت های اصلی سازمان بسیج سازندگی حمایت از اشتغال و کار آفرینی با رویکرد صندوق های قرض الحسنه که برای حمایت از این مشاغل در سطح سپاه و بسیج شکل گرفته است.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: با ارائه تسهیلات و تقویت صندوق های کارآفرینی شاهد توسعه محصولات خانگی در سطح استان باشیم و بتوانیم زنجیره ارزش این محصولات را تکمیل کنیم.
 
جلالی هدف اصلی بسیج سازندگی را اشغال زایی دانست و افزود: بسیج سازندگی با اعطای وام و تسهیلات به افراد واجد شرایط امر برای اشتغالزایی کمک خواهد کرد.

گفتنی است،مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوبی است که با استفاده از تسهیلات ارزان‌قیمت برای متقاضیان کسب و کار، از طریق یک فرآیند، به‌صورت علمی و کارشناسی شده و باهدف کمک به توانمندی و استقلال اقتصادی خانوارهای کم درآمد پایه ریزی شده است.

انتهای پیام/پ




رودبارجنوب ظرفیت خوبی در زمینه مشاغل خرد خانگی دارد/حمایت از مشاغل خرد از اهداف مهم بسیج سازندگی

منبع:آرمـان
? رودبارجنوب ظرفیت خوبی در زمینه مشاغل خرد خانگی دارد/حمایت از مشاغل خرد از اهداف مهم بسیج سازندگی