روایت یوسف گونه پدر شهید در فراق فرزند

فراق پدر شهید عبدالکریم عبدال زاده و فرزند شهیدش بعد از ۳۹ سال چشم انتظاری به نوعی فراق یعقوب و یوسف نبی را روایتگری می کند. به گزارش “فت فتو“؛  گردش زمین، به ۱۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۵هجری شمسی رسیده بود ۲ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) مهمان شهر […]

فراق پدر شهید عبدالکریم عبدال زاده و فرزند شهیدش بعد از ۳۹ سال چشم انتظاری به نوعی فراق یعقوب و یوسف نبی را روایتگری می کند.

به گزارش “فت فتو“؛  گردش زمین، به ۱۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۵هجری شمسی رسیده بود ۲ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) مهمان شهر هنزا شدند.

پیکر شهید عبدالکریم عبدال زاده دزفولی۱۸ساله پس از ۳۹سال شناسایی شد گر چه ۳۹ سال گمنام بود اما از مردان نام آور این سرزمین شد و اول آذرماه  امسال مجلسی با شکوه‌ در هنزا مزین به نام این شهید والا مقام برگزار شد.

فراق پدر شهید عبدالکریم عبدال زاده و فرزند شهیدش بعد از ۳۹ سال چشم انتظاری به نوعی فراق یعقوب و یوسف نبی را روایتگری می کرد؛ در دیار سید الشهدای مقاومت رخ نمایان کرده و دوباره تکرار شد.


حاجیه خانم جمشیدزاده مادر محترمه شهید  عبدالکریم عبدال زاده دزفولی ۳۵ سال منتظر قدوم پسرشهیدش بود و از این  فراق و چشم انتظاری تاب نیاورد و روح ملکوتی اش  اردیبهشت سال ۱۳۹۶پر کشید و توفیق حضور مادر این شهید در هنزا از مردمان این دیار سلب شد هر چند با حضور پدر،خواهران و برادران شهید عبدالکریم عطر  و بوی کربلا در شهرستان رابر پیجید و مادران شهدا برای مادری از فرزندان گمنام وطن سنگ تمام گذاشتندچه عقده‌های سنگینی که با بغض در هم شکست و خالی شد.

دو شهید مهمان شهر هنزا با اقتدا به بانوی بی نشان بقیع، پنج سال قبله حاجات این مردم بودند هرچند جای جای شهرستان رابر معطر به عطر شهید است و باید با وضو در آن قدم برداشت.

 شهید عزیز «عبدالکریم عبدال‌زاده» ۱۸ سال سن داشت؛ همانند عمر هجده سالۀ حضرت زهرا(سلام الله علیها)؛ او كه استاد کامل اخلاق بود.

عبدالکریم ايام فاطمیه به دنیا آمده بود خبر شهادتش را ایام فاطمیه به خانواده اين شهيدبزرگوار دادند و سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله عليها) در شهرستان رابر تشییع شدند این افتخار و سعادتی که بی بی فاطمه زهرا (سلام الله علیها) براي اين ديار جاودانه کرد و این مدال توفیق هر کس نخواهد شد. 
 
نگاه قلبی حاج قاسم و  ارادت ایشان به حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و اینک شهید فاطمیه «عبدالکریم عبدال‌زاده»  سندی دیگر که در تاریخ  گره خورد و «عبدالکریم عبدال‌زاده» همانند فرمانده قلبها شهيد حاج قاسم سليماني  ارادت ویژه ای به حضرت زهرا (سلام الله علیها ) داشت و مهمان همیشگی مادرش شد.

 در پایان باید بگوییم؛ پای عهدی که با شهدا بسته ایم، هستم.

«عبدالکریم عبدال‌زاده» از شهدای دوران دفاع مقدس متولد ۱۳۴۳ در دزفول بود که در سن ۱۸ سالگی در ۲۲ بهمن ماه سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه جاویدالاثر شد، پیکر این شهید بزرگوار سال ۹۵ توسط گروه تفحص کشف و به‌عنوان شهید گمنام در شهر هنزاء  از توابع شهرستان رابر استان کرمان آرام گرفت و اينك مزارشهيد فاطميه «عبدالکریم عبدال‌زاده» و شهيد گمنام هنزا  زیارتگاه عشاق است.

انتهاي پيام/رابر




روایت یوسف گونه پدر شهید در فراق فرزند

منبع:آرمـان
? روایت یوسف گونه پدر شهید در فراق فرزند