رهایی گروگان ۱۴ ساله پس از ۹ روز از چنگال آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش بی‌وقفه پلیس و مقامات قضایی، پسر بچه ۱۴ساله‌ای که از غرب کشور ربوده شده بود پس از ۹ روز از دست گرکان‌گیران در یکی از استان‌های شرقی کشور آزاد شد. به گزارش فت فتو از عنبرآباد، سردار ناظری امروز در سفر به این شهرستان اظهار داشت: با تلاش […]


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش بی‌وقفه پلیس و مقامات قضایی، پسر بچه ۱۴ساله‌ای که از غرب کشور ربوده شده بود پس از ۹ روز از دست گرکان‌گیران در یکی از استان‌های شرقی کشور آزاد شد.

به گزارش فت فتو از عنبرآباد، سردار ناظری امروز در سفر به این شهرستان اظهار داشت: با تلاش بی‌وقفه پلیس و مقامات قضایی، پسر بچه  ۱۴ساله‌ای که از غرب کشور ربوده شده بود پس از ۹ روز از دست گرکان‌گیران در یکی از استان‌های شرقی کشور آزاد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان عنوان کرد: این پسر بچه از استان‌های غرب کشور ۹ روز قبل به گروگان گرفته شده و به استان‌های شرقی کشور منتقل می‌کنند که با نیابت قضایی به این شهرستان و شناسایی افراد که از استان همجوار کرمان در این استان اقدام به این عمل مجرمانه کرده بودند بلافاصله توسط پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی با هماهنگی دستگاه قضا متهمین شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: با اعزام نیابت و انجام اقدامات اطلاعاتی در استان همجوار محل باند آدم‌ربایان شناسایی شد و در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی بدون کوچک‌ترین آسیبی گروگان آزاد شد و به عنبرآباد منتقل شد.

ناظری بیان داشت: این پسربچه به‌زودی به آغوش خانواده خود در غرب کشور برمی‌گردد و همین جا به تمام کسانی که قصد اخلال در نظم وامنیت مردم را دارند با هماهنگی دستگاه قضا با اشد مجازات برخورد خواهیم کرد.

سلیمانی دادستان عنبرآباد در این خصوص گفت: باتوجه به نیابت به دادسرای عنبرآباد مبنی بر گروگان‌گیری پسربچه ۱۴ساله از یکی از استان‌های غربی کشور به عنبرآباد واصل شد و تعدادی از متهمین تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند و احدی از متهمین با تلاش شبانه‌روزی توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: با استفاده از کارهای اطلاعاتی و ظرفیت سران طوایف و متنفذین جلسات متعددی برگزار شد و به لطف خدا محل اختفا گروگان‌گیران در یکی از شهرستان‌های مرزی کشور شناسایی شد و با اعزام نیرو به این محل گروگان در صحت و سلامت از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد و به‌زودی به آغوش گرم خانواده در غرب کشور باز خواهد گشت.

دادستان عنبرآباد گفت: کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت مردم را دارند دستگاه قضا و انتظامی با اشد مجازات با آنها برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۰۵/ق





رهایی گروگان ۱۴ ساله پس از ۹ روز از چنگال آدم‌ربایان

منبع:فــارس
? رهایی گروگان ۱۴ ساله پس از ۹ روز از چنگال آدم‌ربایان