رفع عطش آبی ۳۰روستا در نرماشیر

محمدرویان‌گفت: در این پروژه عطش آبی بیش از ۳۰روستا در راستای قرارگاه امام‌حسن‌مجتبی(ع) در نرماشیر رفع می شود. محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر در گفتگو با “فت فتو” از آغاز پروژه آبرسانی به ۳۰ روستا  شهرستان خبرداد و گفت:از صبح امروز عملیات اجرایی این پروژه به همت گروه های جهادی بسیج در سطح شهرستان استارت خورد. […]

محمدرویان‌گفت: در این پروژه عطش آبی بیش از ۳۰روستا در راستای قرارگاه امام‌حسن‌مجتبی(ع) در نرماشیر رفع می شود.

محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر در گفتگو با “فت فتو” از آغاز پروژه آبرسانی به ۳۰ روستا  شهرستان خبرداد و گفت:از صبح امروز عملیات اجرایی این پروژه به همت گروه های جهادی بسیج در سطح شهرستان استارت خورد.

وی افزود:این طرح با تقویت سیستم خط انتقال آب از چاه ها تا روستاهای مورد هدف اجرا می شود و ۳۰روستا در این طرح از آب شرب مناسب بهره مند می شوند.

رویان‌گفت:همچنین باتوجه به دبی کمه برخی چاه ها در سطح منطقه قرار است ۵ حلقه چاه آب شرب در این پروژه حفر و این مشکل بزرگ هم رفع شود.

فرمانده سپاه نرماشیر بیان کرد: بیش از ۱۵ مخزن بتنی ذخیره آب شرب هم در این‌پروژه در سطح شهرستان احداث خواهد شد تا مشکل ذخیره و پمپاژ آب شبانه روزی نداشته باشیم در سطح منطقه.

وی اذعان کرد:این پروژه عظیم که الحمدالله از صبح امروز در سطح شهرستان آغاز شده است توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با همت و تلاش ظرفیت عظیم گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه نرماشیر,اداره آبفا,اداره آب منطقه ای و فرمانداری و شوراهای اسلامی و دهیاران اجرا و قرار است مشکل عطش آبی در سطح شهرستان رفع شود.

انتهای پیام/برجی




رفع عطش آبی ۳۰روستا در نرماشیر

منبع:آرمـان
? رفع عطش آبی ۳۰روستا در نرماشیر