رفع تصرف بیش از ۳۴۱ هزار مترمربع اراضی در رفسنجان

ایمان شهسواری دادستان رفسنجان گفت: بیش از ۳۴۱ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی، طی امسال و پارسال در شهرستان رفسنجان رفع تصرف شده اند. به گزارش “فت فتو ” ایمان شهسواری از رفع تصرف بیش از ۳۴۱ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در شهرستان رفسنجان طی سال گذشته و امسال خبر داد. وی گفت: در […]

ایمان شهسواری دادستان رفسنجان گفت: بیش از ۳۴۱ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی، طی امسال و پارسال در شهرستان رفسنجان رفع تصرف شده اند.

به گزارش “فت فتو ” ایمان شهسواری از رفع تصرف بیش از ۳۴۱ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در شهرستان رفسنجان طی سال گذشته و امسال خبر داد.

وی گفت: در سال ۱۳۹۹ اداره راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان، ۹۶ هزار ۷۳۹ متر مربع رفع تصرف فوری داشته است که احکام ۶۰ هزار و ۳۹۰ متر مربع از این اراضی قطعی شده و خلع ید، قلع و قمع و رفع تصرف انجام شده است.

دادستان رفسنجان بیان کرد: امسال نیز ۵۲ هزار و ۸۵ مترمربع از اراضی ملی و دولتی از سوی اداره راه و شهرسازی رفسنجان رفع تصرف شده است که احکام ۲ هزار و ۹۸ مترمربع از این اراضی قطعی شده است.

وی گفت: پارسال ۱۹۲ هزار و ۷۶۷ مترمربع اراضی ملی نیز از سوی اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان رفع تصرف شده است.

شهسواری گفت: دادستانی شهرستان با هر گونه دست‌اندازی و تصرف غیرقانونی اراضی ملی و دولتی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

دادستان رفسنجان می گوید: وفاق و هماهنگی دستگاه‌های متولی در حفظ اراضی ملی و دولتی و منابع طبیعی، بهترین راهبرد در مقابله با پدیده زمین خواری است.

 انتهای پیام/تاج الدینی




رفع تصرف بیش از ۳۴۱ هزار مترمربع اراضی در رفسنجان

منبع:آرمـان
? رفع تصرف بیش از ۳۴۱ هزار مترمربع اراضی در رفسنجان