رسالت ورزش همگانی شور و نشاط در بين مردم است

ميلاد برخوری گفت: دومین نشست مشترک سالانه اعضاء هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان جيرفت برگزار شد. به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ در اين جلسه به بررسی عملكرد كميته‌ها در شش ماه اول سال پرداخته شد و گزارش عملكرد هر کمیته به تفکیک ارائه شد. رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان جيرفت ضمن ابراز خرسندی از فعاليت […]

ميلاد برخوری گفت: دومین نشست مشترک سالانه اعضاء هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان جيرفت برگزار شد.

به گزارش “فت فتو” از جیرفت؛ در اين جلسه به بررسی عملكرد كميته‌ها در شش ماه اول سال پرداخته شد و گزارش عملكرد هر کمیته به تفکیک ارائه شد.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان جيرفت ضمن ابراز خرسندی از فعاليت ورزش همگانی در شش ماه گذشته گفت: رسالت ورزش همگانی آوردن شور و نشاط در بين مردم است و ورزش همگانی اين شهرستان تاكنون موفق عمل كرده است و انتظار می‌رود اين روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

برخوری بیان کرد: حدود ۱۰ ماه از فعاليت تيم جديد ورزش همگانی می‌گذرد و به لطف خداوند فعاليت‌های صورت گرفته رضايت بخش بوده است و اين مهم را مديون تلاش‌های خالصانه همكاران گرانقدرمان هستيم و صميمانه از اين عزيزان تشكر وقدردانی می‌كنیم.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان جيرفت تصریح کرد: کمیته ایروبیک، کمیته پیلاتس و کمیته فیزیکال فیتنس در شهرستان جیرفت در سطح کشور فعالیت‌های ورزشی بسیار خوبی را به جامعه هدف ارائه داده است.

برخوری با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در رشته‌های مختلف ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان جیرفت گفت: در آینده شاهد درخشش‌های بیشتری از جوانان جیرفتی خواهیم بود.

وی بیان کرد: ورزش یکی از بهترین تفریحات سالم در جامعه امروزی به شمار می‌آید که جوانان در راستای حفظ سلامتی خود بایستی در برنامه روزانه خود آن را بگنجانند.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان جيرفت مطرح کرد: اشاعه فرهنگ ورزش همگانی در بستر محله‌ها این امکان را فراهم می‌آورد تا از جسم و تن سالم برخوردار شویم.

ورزش همگانی بحمدالله در شهرستان جیرفت به خوبی جا افتاده است و مردم و جوانان از آن در راستای سلامت و شادابی خود به خوبی استقبال می‌کنند.

انتهای پیام/




رسالت ورزش همگانی شور و نشاط در بين مردم است

منبع:آرمـان
? رسالت ورزش همگانی شور و نشاط در بين مردم است