رزمایش کشوری اهدای ۴۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در کرمان

فت فتو/کرمان رزمایش کشوری اهدای ۴۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، در استان کرمان همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی ره کشور و مسئولان استانی برگزار شد. سیدمرتضی بختیاری امروز ششم بهمن ماه در حاشیه توزیع ۴۲ سری جهیزیه بین زوج های نیازمند کشور در […]

فت فتو/کرمان رزمایش کشوری اهدای ۴۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، در استان کرمان همزمان با سراسر کشور با حضور رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی ره کشور و مسئولان استانی برگزار شد.

سیدمرتضی بختیاری امروز ششم بهمن ماه در حاشیه توزیع ۴۲ سری جهیزیه بین زوج های نیازمند کشور در جمع خبرنگاران در کرمان اظهار کرد: جهیزیه های تهیه شده شامل پنج قلم کالای اساسی و ضروری زندگی و تولید داخل کشور و ۲۰۰۰ سری جهزیه نیز سهم استان کرمان است که با رعایت تکریم و حرمت گذاری به زوج های جوان تقدیم می شود.
  
رئیس کمیته امداد کشور افزود: ۲۰۰۰ سری از آن سهم مددجویان کرمانی است که شامل ۵ قلم کالای اساسی شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی به ارزش هر سری ۲۰ میلیون تومان است که از اعتبارات دولتی، کمیته امداد حضرت امام خمینی ره، خیران و بنیاد مستضعفان تامین شده و این لوازم خانگی همگی تولید داخل هستند و در راستای حمایت و تقویت  تولید داخلی صورت گرفته است.

بختیاری همچنین پرداخت زکات نقدی و کالایی در کشور را طی سال گذشته هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این زکات شامل گندم، گوسفند، خرما، … و همچنین فطریه است و امسال نیز پیش بینی بیش می شود میزان زکات پرداختی توسط مردم حدود ۱۸۰۰ میلیارد تومان باشد.
 
رئیس کمیته امداد کشور به برگزاری جشن خودکفایی ۲۰۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در استان کرمان اشاره کرد و گفت: این افراد از طریق تسهیلات کمیته امداد مشغول به کار شده اند که امروز جشن خودکفایی آنها برگزار می شود.

به گزارش فت فتو، در حاشیه این رزمایش، نمایشگاه توانمندسازی شامل محصولات تولیدی و دست ساز مددجویان سابق کمیته امداد در محل مصلای بزرگ امام علی (علیه السلام) شهر کرمان افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل صنایع دستی، مواد غذایی و خوراکی، پوشاک، منسوجات نمدی، لیف گیاهی، فرش، تولیدات مسی، تزیینی و … بوده که تا آخر وقت امروز فعال است.

این نمایشگاه شامل ۲۰ غرفه و با حضور ۵۰ نفر از مجریان طرح های اشتغال برگزار می شود.

انتهای پیام




رزمایش کشوری اهدای ۴۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در کرمان

منبع: ایـسنا
? رزمایش کشوری اهدای ۴۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در کرمان