رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی بسیج ادارات وکارمندان سپاه شهرستان زرندبرگزار می‌شود

سروان پاسدار علی ایرانمنش گفت : همزمان با شهادت شهید رجایی وباهنر: رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان سپاه شهرستان زرند از ۸ تا ۱۴ شهریور سال جاری در این شهرستان برگزار می گردد. به گزارش فت فتواز کرمان : سروان پاسدار علی ایرانمنش مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه زرند گفت : […]

سروان پاسدار علی ایرانمنش گفت : همزمان با شهادت شهید رجایی وباهنر: رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان سپاه شهرستان زرند از ۸ تا ۱۴ شهریور سال جاری در این شهرستان برگزار می گردد.

به گزارش فت فتواز کرمان : سروان پاسدار علی ایرانمنش مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه زرند گفت

: همزمان با شهادت شهید رجایی وباهنر: رزمایش گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان سپاه شهرستان زرند از  ۸ تا ۱۴ شهریور سال جاری در این شهرستان  همزمان با کشور به مدت یک هفته برگزار می گردد.

وی افزود :مراسم افتتاحیه این رزمایش که ۸ شهریور ماه در استان قزوین  به همراه بزرگداشت شهید گرانقدر رجایی وباهنر و یادواره شهدای کارمند استان قزوین برگزار خواهد شد، گروه‌های جهادی منتخب بسیج ادارات و کارمندان و مدیران و مسئولان جهادی دستگاه‌ها و ادارات و کارمندان بسیجی حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه زرند افزود:در این برنامه که با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدارغلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین همراه خواهد بود طی ارتباط تصویری با جهادگران بسیج ادارات و کارمندان سراسر کشور رزمایش آغاز و پس از آن کارمندان بسیجی در قالب بیش از هزار گروه جهادی و با حضور سازماندهی شده همزمان در سراسر کشور به مدت یک هفته به خدمت‌رسانی و رفع محرومیت و ارائه خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، مشاوره‌ای خواهند پرداخت.

سروا ن پاسدار ایرانمنش یادآور شد :همچنین در مناطق محروم، محلات و حاشیه شهر‌ها میز‌های خدمت جهادی با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های دولتی و اجرایی برای رفع مشکلات مردم و دیدار از نزدیک با آن‌ها برگزار خواهد شد.




رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی بسیج ادارات وکارمندان سپاه شهرستان زرندبرگزار می‌شود

منبع: خــبرگزاری بســیج
? رزمایش تخصصی گروه‌های جهادی بسیج ادارات وکارمندان سپاه شهرستان زرندبرگزار می‌شود