رجبی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم / فولاد در ادامه فقط ۲ راه دارد

فت فتو/خوزستان مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است این تیم در ادامه فقط دو راه دارد یا باید قربانی نتیجه بازی با گل گهر شود یا باید بلند شوند و ادامه دهند. حمید رجبی در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر سیرجان که با شکست ۲ بر یک تیم فولاد همراه بود، […]

فت فتو/خوزستان مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است این تیم در ادامه فقط دو راه دارد یا باید قربانی نتیجه بازی با گل گهر شود یا باید بلند شوند و ادامه دهند.

حمید رجبی در نشست خبری بعد از بازی با گل گهر سیرجان که با شکست ۲ بر یک تیم فولاد همراه بود، با تسلیت حادثه تروریستی شیراز، اظهار کرد: نیمه اول بازی کاملاً در اختیار ما بود و بازی را با ریتم خیلی بالا شروع کردیم و توانستیم موقعیت های خیلی خوبی خلق کنیم و عملاً تیم گل گهر را در زمین خودش حبس کرده بودیم و اجازه نمی دادیم بتوانند از نیمه خودشان جلوتر بیایند اما متأسفانه به گل نرسیدیم.

به گزارش فت فتو، وی ادامه داد: با تغییراتی که گل گهر برای نیمه دوم داشت و یک دفاع وسط اضافه کردند ما باز هم می توانستیم به گل برسیم و بازیکنانمان پرانرژی تر بازی کردند و موقعیت هم خلق کردیم ولی به گل تبدیل نشدند. علی رغم بازی قابل قبول مان و اینکه حریف را تحت فشار گذاشته بودیم روی یک ضدحمله گل دریافت کردیم و فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تا اینجای لیگ تیمی مثل فولاد نتوانسته بود گل گهر را تحت فشار بگذارد. گل گهر تیم پرمهره و قوی است اما عملاً مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و منتظر اشتباهات ما بودند. جا دارد از تمام بازیکنانمان تشکر کنم که با تمام انرژی و تلاش‌شان بازی کردند اما در نهایت ما شکست خوردیم.

رجبی خاطرنشان کرد: در ادامه دو راه داریم. یا باید خودمان را قربانی این نتیجه کنیم یا بلند شویم و ادامه دهیم و بتوانیم با انرژی بیشتر کار کنیم و از نام باشگاه بزرگ فولاد و قدمت بزرگ آن دفاع کنیم و بازی های بهتری ارائه دهیم.

وی بیان کرد: حریف شاید این که از ضد حمله استفاده کند جزو برنامه هایش بود و متأسفانه شرایطی که دوست داشتیم برای ما رقم نخورد. از همه هواداران‌مان عذرخواهی می کنم.

وی با بیان اینکه امروز هفت، هشت بازیکن از جمله احسان پهلوان و اشکان دژاگه را نداشتیم، گفت: حمید بوحمدان و کنت نیز با کمک پزشکان به این بازی رسیدند و همین امر باعث مشکلاتی شد.

رجبی درباره علت بازی نکردن یونس دلفی نیز خاطرنشان کرد: دلفی بازیکن خوبی است اما دیر به فولاد اضافه شد ولی در آینده بیشتر بازی  به او می رسد و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند بازی کند.

انتهای پیام




رجبی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم / فولاد در ادامه فقط ۲ راه دارد

منبع: ایـسنا
? رجبی: از هواداران عذرخواهی می‌کنم / فولاد در ادامه فقط ۲ راه دارد