ربیعی: پای بازیکنان جوانم می ایستم / در انتها هول بازی کردیم

فت فتو/خوزستان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست مقابل فولاد، گفت: من قطعا پای بازیکنان جوانم می ایستم. محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهارکرد: فکر می کنم با توجه به شناختی که از شرایط تیم فولاد داشتیم، هدف گذاری ما برای ابتدای بازی این بود […]

فت فتو/خوزستان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست مقابل فولاد، گفت: من قطعا پای بازیکنان جوانم می ایستم.

محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با تیم فوتبال فولاد خوزستان، اظهارکرد: فکر می کنم با توجه به شناختی که از شرایط تیم فولاد داشتیم، هدف گذاری ما برای ابتدای بازی این بود که بتوانیم در ۲۰ دقیقه ابتدایی شرایط بازی را به کنترل خودمان درآوریم اما از دقیقه پنج شش بازی توانستیم نسبتا مدار نظم موردنظر و تعداد پاس های متوالی را داشته باشیم و کمی شرایط بازی را کنترل کنیم.

به گزارش فت فتو، وی بیان کرد: در این نوع بازی ها گل اول خیلی مهم است و متاسفانه در گل اول که دریافت کردیم یک اشتباه بد داشتیم که البته این نیز طبیعی است و ناصری بازیکن بسیار خوب و جوان است و من قطعا پای بازیکنان جوانم می ایستم. بعد از گل اول مجبور بودیم که بازی را به تساوی بکشانیم. در نیمه اول کمی جلوتر بازی کردیم و روی اشتباه و در یک ضد حمله یک موقعیت به حریف دادیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در نیمه دوم، تغییر سیستم دادیم و در حالی که هنوز بازی جا نیفتاده بود، روی اشتباه گل خوردیم. شاید بدترین اتفاقی که می تواند در یک بازی رخ دهد، در این بازی گریبان ما را گرفت. بعد نیز دایره فشار را بیشتر کردیم و به گل رسیدیم و بهتر بازی کردیم و به نظرم بازیکنانم در انتهای مسابقه خیلی هیجان زده و هول بازی کردند که اصلا برنامه من به این شکل نلبود و باید با حوصله بازی می کردند.

وی افزود: سال گذشته با فولاد بازی کردیم که در آن مقطع ما به آن برد نیاز به پیروزی داشتیم و ما بردیم و امروز نیز فولاد به این پیروزی نیاز داشت و روی بهتر بازی برای آن ها چرخید. نمی توانم از ضعف و اشتباهات خط دفاعی مان غافل شوم. به هر حال خیلی روز بدی داشتند و قطعا با این مساله با جدیت برخورد خواهیم کرد و هم در جهت ترمیم آن جلو خواهیم رفت. به فولاد این برد را تبریک می گویم.

انتهای پیام




ربیعی: پای بازیکنان جوانم می ایستم / در انتها هول بازی کردیم

منبع:ایـسنا
? ربیعی: پای بازیکنان جوانم می ایستم / در انتها هول بازی کردیم