ربیعی: شیرازی‌ها دغدغه نداشته باشند، سرآسیایی تیم آنها را در لیگ برتر حفظ می‌کند/ ما هم جزو خانه به دوش‌ها بودیم!

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت، تیم او هم به مانند برخی از تیم‌های لیگ برتری خانه به دوش و از فرصت بازی در خانه محروم بوده است. – اخبار ورزشی – به گزارش خبرنگار ورزشی فت فتو از رفسنجان، محمد ربیعی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: به […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت، تیم او هم به مانند برخی از تیم‌های لیگ برتری خانه به دوش و از فرصت بازی در خانه محروم بوده است.

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی فت فتو از رفسنجان، محمد ربیعی پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: به تیم فجر سپاسی و بازیکنان، تیم مدیریت و کادر فنی آن خسته نباشید می‌گویم. به تیم خودم و به مردم رفسنجان تبریک می‌گویم و این عیدی از طرف تیم به آنها داده شد.

وی در ادامه افزود: باید به دوست عزیزم، مجتبی سرآسیایی خسته نباشید و دست مریزاد بگویم، چون نحوه بازی فجر سپاسی و رشادت و انرژی آنها در بازی، برای من مشهود بود. این پیام را به تمام هواداران شیرازی می‌دهم که دغدغه‌ای نداشته باشند، چون تیم آنها با سرآسیایی حفظ خواهد شد. فصل قبل هم او در کنار ما بود و خیلی به ما کمک کرد و از صمیم قلب برایش آرزوی توفیق دارم و کاش در این شرایط مقابل هم قرار نمی‌گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم و کنترل بازی بیشتر در دست ما بود. دو تیم بازی را با استرس نسبت به شرایطی که داشتند، دنبال می‌کردند. آنچه مشهود بود، بازیکنان مس، زبان گویای من درون زمین بودند و خیلی زحمت کشیدند. ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و این بازی را به دست آوردیم. اکنون را اگر بخواهم با فصل گذشته مقایسه کنم، فصل قبل را با ۳۹ امتیاز به اتمام رساندیم و اکنون در هفته بیست‌وپنجم، ۳۸ امتیاز داریم و این رشد تیم مس، در این سه سال است که من هدایت آن را بر عهده داشتم و شیب مناسبی داشتیم. مقابل تراکتور هم خیلی خوب بازی کردیم و حداقل لایق یک امتیاز بودیم، چون خیلی زحمت کشیدیم. آخرین تشکرم را از هواداران دارم که با حضورشان در ورزشگاه، حس خوبی را به من، تیم، بازیکنان و مجموعه باشگاه منتقل کردند. بعد از دوره ۲۷ ماهه، از آنها ممنونم و لطف داشتند. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم شاهد حضورشان باشیم.

ربیعی در مورد اینکه مس مجدداً در رتبه چهارم جدول قرار گرفت، گفت: رتبه برای من خیلی مهم نبوده و نیست. شاید یک جاهایی کارنامه یا عملکردم را با این رتبه‌ها سنجیدند، اما ما یک سبک برای خودمان با بازیکنان‌مان داریم و دنبال این فلسفه هستیم. تا حدودی هم این فلسفه را دنبال کردیم و شاید یک جاهایی از بازی، دنبال کسب نتیجه رفتیم، اما بازی جوانمردانه برگزار شد و یک جا ندیدید که بازیکنان ما روی زمین افتاده و وقتی تلف کنند. بازی در کمال رقابت و جذابیت بود و ما باید کار خودمان را ادامه بدهیم. دومین سال حضورمان در لیگ برتر است و ما باید به دنبال رشد باشیم. زیاد هم قضاوت می‌شوم، اما صحبت نمی‌کنم و ساکت هستم. من هر کاری که توانستم برای رفسنجان انجام دادم و امیدوارم که مردم، راضی باشند.

لیگ برتر فوتبال| مس طلسم ۵ هفته‌ای را شکست و به رده چهارم رسید/ فجر همچنان در بحران!

 

وی درباره بازی با نساجی در هفته آینده و اینکه هنوز زمین بازی مشخص نشده است، گفت: امیدوارم که زمین بازی زودتر مشخص شود. ما در رفسنجان حضور داریم، ریکاوری می‌کنیم و تمرین خواهیم کرد و هر جایی که زمین مسابقه مشخص شود، به آنجا خواهیم رفت. باید بابت زمین امروز هم به مسئولان باشگاه تبریک بگویم که کیفیت خوبی داشت و بالاخره توانستیم در خانه بازی کنیم. این را تا به حال نگفته بودم و باز هم نخواهم گفت، اما ما هم جزو خانه به دوش‌ها بودیم و فرقی نداشتیم. ما بعد از ۱۲ هفته (بازی خانگی) در هفته سیزدهم در خانه خودمان بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال مس راجع به بازی دادن به امید لطیفی، گفت: ما چند بازیکن جوان داریم که در این هفته‌ها سعی می‌کنیم بیشتر به آنها بازی بدهیم. لطیفی در بازی تراکتور و بازی‌های دوستانه عملکرد خوبی داشت و امروز پاداش عملکرد او را دادیم. لطیفی بازیکنی بود که پارسال در نیم‌فصل گرفتیم، قرضی به استقلال خوزستان دادیم و دوباره او را پس گرفتیم. مجید نصیری که این فصل برای ما بازی می‌کند، فصل گذشته در سه هفته آخر به ترکیب اصلی اضافه کردیم. محمدحسین کریم‌زاده را نیز داریم که نیم‌فصل دوم پارسال و نیم‌فصل اول امسال، خیلی مصدومیت داشت، اما در ادامه بیشتر از او استفاده خواهیم کرد. اصغر صادقی بازیکنی است که درباره توانایی او با مهدوی‌کیا صحبت کردم. ما علی زارع را هم داریم که هر دو به تیم امید دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: یونس اکبرپور را هم مقابل پرسپولیس بازی دادیم که دو ماه و نیم مصدوم بوده است. علاوه بر کارهایی که برای مس انجام دادم، شش هفت بازیکن جوان هم به یادگار برای مس گذاشته‌ام که برخی از آنها بازیکنان بومی هستند. دژکام را اکنون در تمرینات داریم که بعدها خیلی از او خواهید شنید و ما این سیستم جوانگرایی را در تیم داریم و لطیفی هم در این چارچوب است. هر چند این جوانگرایی هم باید با یک شیب مناسب انجام شود و من وظایفم را انجام دادم. در بادران، شهرداری اردبیل و هر جایی که بودم، پروژه سه ساله داشتم و دنبال ساختارسازی بودم. همین که در رفسنجان مردم مرا به‌عنوان یک شهروند افتخاری قبول کردند، به‌عنوان یک شهروند ساده هر چه در توان داشته باشم، برای شادی مردم خواهم گذاشت.

انتهای پیام/




ربیعی: شیرازی‌ها دغدغه نداشته باشند، سرآسیایی تیم آنها را در لیگ برتر حفظ می‌کند/ ما هم جزو خانه به دوش‌ها بودیم!

منبع: تسنــیم
? ربیعی: شیرازی‌ها دغدغه نداشته باشند، سرآسیایی تیم آنها را در لیگ برتر حفظ می‌کند/ ما هم جزو خانه به دوش‌ها بودیم!