ربیعی: ارزش تساوی مقابل نفت برای من از یک برد بیشتر است/ یاد گرفتم که دردهایم را فریاد نزنم

برای سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان به اندازه یک برد ارزش داشته است. – اخبار فوتبال ایران – به گزارش خبرنگار فت فتو از رفسنجان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به تیم نفت مسجدسلیمان خسته نباشید […]

برای سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تساوی مقابل نفت مسجدسلیمان به اندازه یک برد ارزش داشته است.

– اخبار فوتبال ایران –

به گزارش خبرنگار فت فتو از رفسنجان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا به تیم نفت مسجدسلیمان خسته نباشید و از صمیم قلبم به بازیکنان خودم خداقوت جانانه می‌گویم. ارزش این تساوی برای من از یک برد بیشتر است. ما نزدیک به ۹۳ دقیقه ۱۰ نفره بودیم، بازی را اداره کردیم و فرصت کمی به حریف دادیم و چند موقعیت هم ایجاد کردیم و شایسته تقدیر بودیم. امروز همه بازیکنان ما به معنای واقعی زحمت کشیدند و با دویدن‌شان جای یک نفر کمتر را پر کردند. اگر بازی ۱۱ نفره ادامه پیدا می‌کرد می‌توانستیم پیروز بازی باشیم. رشادت و تلاش بسیار بازیکنانم برای من مربی قابل تقدیر است و از صمیم قلبم به آنها خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: یک اتفاقی که در جریان بازی برای ما افتاد این بود که  اسلامی‌خواه امروز بازی کرد. این بازیکن را بسیار دوست دارم، چون از نوجوانی شاگرد خودم بوده است. خدا را شکر پس از مصدومیتی که او داشت امروز در ترکیب قرار گرفت و خوب هم بازی کرد. امیدوارم در آینده شاهد درخشش این جوان آینده‌دار باشم. فراز امامعلی هم اینقدر با شور و اشتیاق به زمین رفت که برایم ارزش زیادی داشت که از او هم تشکر ویژه‌ای می‌کنم. حسین پورامینی و هومن ربیع‌زاده و … نیز به تیم کمک کردند. این مسائل، اتفاقات خوبی در تیم ماست. درباره شرایط زمین هم خیلی ناراحتم و فقط می‌توانم بگویم متأسفم.

ربیعی: با فکری از لیگ دسته دوم رقابت دارم/ نفت با او دورنمای خوبی دارد

 

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره عملکرد داوری گفت: مومنی داور خوبی است که سال‌هاست سوت می‌زند، ولی به نظر من امروز خیلی کارت داد و خیلی سوت‌های مکرر داشت که بازی را انداخت. تا دقیقه ۹۲ هم تیم حریف یک خط دفاعی چهار نفره نگه داشت و تا آخر بازی دل به ضدحملات داشت و ما هم که یک یار کم داشتیم و در کوچکترین برخوردها داور سوت می‌زد. ما با توجه به یک یار کم مجبور بودیم که لایه‌های دفاعی نفت را باز کنیم و خیلی سخت بود. من اگر درباره زمین می‌گویم ناراحت هستم. اصلاً زمین نبود! حرفی هم نمی‌زنم. من یاد گرفتم که دردهایم را فریاد نزنم. مس رفسنجان نشان داده است که می‌تواند یک کارهایی را بکند، ولی به نظرم خودمان یک جاهایی جلویش را می‌گیریم. من آماده این چالش بودم و مبارزه می‌کنم، ولی خداوکیلی الان خیلی ناراحت هستم و حرف نمی‌زنم و فقط می‌گویم متأسفم. من فقط روی دو صحنه داوری اعتراض داشتم.

ربیعی خاطرنشان کرد: ما در لیگ برتر هیچ بازی آسانی نداریم، چون سطح انگیزه تیم‌ها با هم متفاوت است. نفت مسجدسلیمان در معرض سقوط است و با تمام وجود سعی می‌کند امتیاز بگیرد. می‌توانم بگویم که ما سال گذشته از هفته بیست‌وسوم به بعد تا این لحظه از روش سه دفاعه استفاده کردیم و پس از اخراج تیموری، بعد از مدت‌ها ما مجبور شدیم به دفاعه چهار نفره روی بیاوریم. من از فورواردهایم کم نکردم. فکر می‌کردیم ۱۰ نفره هم فشار بیاوریم و فرصت‌های جسته و گریخته‌ای ایجاد کردیم. ما پنج تعویض انجام دادیم که یک ریسک بود. ما ۹۳ دقیقه در سرچشمه ۱۰ نفره بازی کردیم که کار خیلی سختی بود.

انتهای پیام/




ربیعی: ارزش تساوی مقابل نفت برای من از یک برد بیشتر است/ یاد گرفتم که دردهایم را فریاد نزنم

منبع: تسنــیم
? ربیعی: ارزش تساوی مقابل نفت برای من از یک برد بیشتر است/ یاد گرفتم که دردهایم را فریاد نزنم