رایزنی شرکت‌های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به کرمان

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از رایزنی شرکت‌های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به این استان خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، فریدون فعالی در نشست مشترک با نمایندگان یک شرکت گردشگری کشور هند با تاکید بر اینکه در حال حاضر مراکز خدمات مشاوره برای سفر […]


مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمان از رایزنی شرکت‌های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به این استان خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، فریدون فعالی در نشست مشترک با نمایندگان یک شرکت گردشگری کشور هند با تاکید بر اینکه در حال حاضر مراکز خدمات مشاوره برای سفر و درمان به این استان ایجاد شده است، اظهار کرد: هم‌‌اکنون ۸ دفتر خدمات مسافرتی استان کرمان مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را دریافت کرده‌اند و می‌توانند در روند آماده‌سازی سفر گردشگران سلامت و برنامه‌ریزی‌های درمانی تسهیلگر باشند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان کرمان با ابراز خرسندی از رایزنی شرکت‌های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به این استان تاکید کرد: در حال حاضر مراکز مدرن درمانی در استان کرمان فعالیت دارند که می‌توانند انتظارات گردشگران بین‌المللی حوزه سلامت را برآورده و آنها با خاطری آسوده به این خطه سفر کنند.

فعالی وجود پزشکان متخصص متبحر، پایین‌بودن هزینه‌های درمان و اقامت و ارائه خدمات در بالاترین سطوح را از مهمترین مزیت‌های درمان در استان کرمان برشمرد و افزود: «خوشبختانه استان کرمان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های تاریخی و گردشگری نیز دارد که می‌تواند مکمل سفر گردشگران سلامت به این استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه در فاز اول توسعه گردشگری سلامت استان کرمان تمرکز بر روی کشورهای همسایه است خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در سال‌های آینده بتوان میزان گردشگران سلامت کشورهای حوزه خلیج فارس در خطه کریمان باشیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





رایزنی شرکت‌های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به کرمان

منبع:فــارس
? رایزنی شرکت‌های گردشگری هند و عراق برای اعزام گردشگران سلامت به کرمان