راه اندازی و آغاز به کار مرکز واکسیناسیون خودرویی در کرمان

کشتکار، از راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در پارک مادر شهر کرمان و آغاز روند واکسیناسیون در این مرکز از ۳۱ شهریورماه خبر داد. به گزارش فت فتو؛ اسماعیل کشتکار معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان در این خصوص اظهار کرد: بنا به هماهنگی و برنامه ریزی های انجام گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی و پلیس […]

کشتکار، از راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در پارک مادر شهر کرمان و آغاز روند واکسیناسیون در این مرکز از ۳۱ شهریورماه خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ اسماعیل کشتکار معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان کرمان در این خصوص اظهار کرد: بنا به هماهنگی و برنامه ریزی های انجام گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی و پلیس استان، واحد انجام واکسیناسیون خودرویی در پارک مادر شهر کرمان از ۳۱ شهریورماه راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: این واحد در ضلع جنوبی پارک مادر مستقر و ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه با حضور مسئولان آغاز به کار خواهد کرد و بلافاصله پس از راه اندازی آماده انجام واکسیناسیون شهروندان به شکل خودرویی یعنی به این صورت است که راننده و سرنشینان آقا یا خانم درون خودروهای خود بدون نیاز به پیاده شدن طی فرآیندهایی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده واکسینه می شوند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان یادآور شد: مسیر تعین شده برای ورود خودروها از سمت کوچه شماره ۶ خیابان شفا و  بزرگراه امام رضا(ع) خواهد بود که در این رابطه از شهروندان عزیز می خواهیم با رعایت انضباط ترافیکی از این ظرفیت مطلوب برای انجام واکسیناسیون کرونا استفاده کنند.

انتهای پیام/نامجو




راه اندازی و آغاز به کار مرکز واکسیناسیون خودرویی در کرمان

منبع:آرمـان
? راه اندازی و آغاز به کار مرکز واکسیناسیون خودرویی در کرمان