راه اندازی معین های امدادی درمناطق سیل زده

استاندار کرمان گفت: در مناطق سیل زده استان هفت معین امداد رسان و پهنه بندی این مناطق صورت گرفته است. به گزارش فت فتو؛محمدی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشوردر سفر به جنوب کرمان گفت: توزیع مواد غذایی، اسکان اضطراری و محافظت از جان هم وطنان سیل زده استان کرمان اولویت ما […]

استاندار کرمان گفت: در مناطق سیل زده استان هفت معین امداد رسان و پهنه بندی این مناطق صورت گرفته است.

به گزارش فت فتو؛محمدی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشوردر سفر به جنوب کرمان گفت: توزیع مواد غذایی، اسکان اضطراری و محافظت از جان هم وطنان سیل زده استان کرمان اولویت ما است و جمعیت هلال احمر با تمام توان برای امداد رسانی به مناطق سیل‌زده جنوب اقدام می‌کند و در صورت لزوم نیروهای امدادی دیگری هم به منطقه اعزام خواهند شد.

استاندار کرمان هم گفت: هم اکنون بیش از پنج هزار خانوار روستایی در مناطق سیل زده جنوب استان کرمان در محاصره سیلاب ها قرار دارند و خسارت وارد شده به بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در مناطق جنوبی، احشام و محل نگهداری احشام ،راههای روستایی و لوازم منزل روستاییان را از جمله این موارد دانست.

زینی وند افزود: بر اساس برآورد های احتمالی ، خسارت های وارده به بخش های کشاورزی، دامداری ،مسکن، زیرساخت ها ، حجم خسارات بسیار سنگین است است و نسبت به سیل قبلی افزایش مضاعفی داشته است.

وی گفت:راه اندازی هفت معین امداد رسان در مناطق سیل زده و پهنه بندی این مناطق در نشست ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان صورت گرفت و در تماس تلفنی با امیرحیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواستار ارسال تجهیزات لازم به جنوب استان جهت سرعت بخشی به امدادرسانی و دسترسی به روستاهاشد.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان هم احداث و تکمیل سیل بند خرم از جیرفت تا جازموریان را خواستار شد و گفت: باید برای جلوگیری از پیامد های سیل در این مناطق این سیل بند فوری تکمیل گردد.




راه اندازی معین های امدادی درمناطق سیل زده

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? راه اندازی معین های امدادی درمناطق سیل زده