راز از عزت و سرافرازی حاج‌قاسم اطاعت از ولایت فقیه بود

سرلشکر سلامی راز عزت و سرافرازی حاج قاسم را اطاعت از ولی فقیه دانست و با تاکید بر ادامه راه او گفت : اجازه ی نفوذ دشمن و عوامل آن به درون سرزمین های اسلامی را نخواهیم داد و این راه ادامه دارد. به گزارش فت فتو به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار […]

سرلشکر سلامی راز عزت و سرافرازی حاج قاسم را اطاعت از ولی فقیه دانست و با تاکید بر ادامه راه او گفت : اجازه ی نفوذ دشمن و عوامل آن به درون سرزمین های اسلامی را نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

به گزارش فت فتو به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی صبح امروز(پنجشنبه ) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا بویژه سیدالشهدای مقاومت اسلامی،  شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: معتقدم که مردم به زیبایی وظیفه و تکلیف خود را در قبال خون همه ی شهدای انقلاب اسلامی،  دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت و سلامت کشور و به خصوص قافله سالار این شهیدان فرمانده رشید و دلاور سپاه اسلام شهید سلیمانی می دانند و نیازی نیست ما راه را برای مردم مشخص کنیم.

وی ادامه داد: مردم می دانند که راز اصلی عزت و سرافرازی سردار شهید در قبل و بعد از شهادت در اطاعت از ولی فقیه و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی بوده است و با ولی فقیه است که می توان راه را آموخت و مسیر را خوب طی کرد، سعادت مسلمانان و آزادی مسلمانان را از سیطره ی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غرب تضمین کرد.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه راه شهید  قاسم سلیمانی راه جهاد بود، افزود: راهی که مسلمانان با حرکت، جوشش و حضور در صحنه های سخت می توانند از هویت، حیثیت و اعتبار خودشان دفاع کنند و دنیایی آباد، باکرامت، عزیز و سربلند برای خودشان بسازند.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: پیام ما به دشمنانمان این است که ما راه خود را ادامه می دهیم و از عزت ، استقلال، آزادی واسلاممان دفاع می کنیم، اجازه ی نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

انتهای پیام




راز از عزت و سرافرازی حاج‌قاسم اطاعت از ولایت فقیه بود

منبع: ایـسنا
? راز از عزت و سرافرازی حاج‌قاسم اطاعت از ولایت فقیه بود