رابری ها در پویش نذر خون ۵۴ هزار سی سی خون اهدا کردند

علیرضا خواجه حسنی گفت: در آستانه اربعین حسینی به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۱۲۰ نفر از بسیجیان، پایوران و مردم نوعدوست رابر با مشارکت در پویش نذر خون ۵۴ هزار سی سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند. به گزارش فت فتو؛ در آستانه اربعین حسینی به مناسبت هفته دفاع مقدس پویش نذر […]

علیرضا خواجه حسنی گفت: در آستانه اربعین حسینی به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۱۲۰ نفر از بسیجیان، پایوران و مردم نوعدوست رابر با مشارکت در پویش نذر خون ۵۴ هزار سی سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش فت فتو؛ در آستانه اربعین حسینی به مناسبت هفته دفاع مقدس پویش نذر خون به همت بسیجیان در رابر راه اندازی شد.

علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر در حاشیه این مراسم با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیجیان همواره به مناسبت های مختلف نسبت به همنوعان خود توجه داشته و دارند.

وی با تاکید براینکه همدلی و نوعدوستی وظیفه ذاتی هر انسانی است، افزود: امروز نیز در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۱۲۰ نفر از بسیجیان، پایوران و مردم نوعدوست رابر با مشارکت در پویش نذر خون ۵۴ هزار سی سی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با قدردانی از همکاری شبکه بهداشت و درمان رابر خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات مردم نوع دوست رابر نبود پایگاه انتقال خون در این شهرستان است که ما برای انجام این امر خداپسندانه باید از پایگاه های انتقال خون سیار استان کمک بگیریم و همواره با مشکلاتی مواجه هستیم.

انتهای پیام/رابر




رابری ها در پویش نذر خون ۵۴ هزار سی سی خون اهدا کردند

منبع:آرمـان
? رابری ها در پویش نذر خون ۵۴ هزار سی سی خون اهدا کردند