رئیس بنیاد شهید: مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بررسی می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به حضور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در این شورا مسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خانواده‌های شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار می‌گیرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس […]

گروه استان‌ها- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به حضور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در این شورا مسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خانواده‌های شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: امروز افتخار پیدا کردیم که امروز به استان سرافراز و شهید پرور کرمان، استان شهید حاج قاسم سلیمانی سفر کنیم.

وی با اشاره به اهداف سفر خود به استان کرمان بیان کرد: در این سفر زیارت خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان، بحث و گفت‌وگو در ارتباط با مسائل این خانواده با حضور استاندار کرمان و مسئولان مربوطه در برنامه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به حضور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز اشاره کرد و افزود: در این شورا مسائل مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خانواده‌های شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بازدید از پروژه‌های در ارتباط با خانواده محترم ایثارگران در استان کرمان و کلنگ زنی چند پروژه را نیز در برنامه داریم گفت: بعضی از همکاران ما نیز به برخی از شهرستان‌های استان کرمان سفر کرده و برپایی میز خدمت را دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کرد
فرمانده سپاه استان کرمان: قضات و حقوقدانان کرمانی مطالبه‌گری خون شهید سلیمانی از مجامع بین‌المللی را پیگیری کنند
سیستم مدیریتی استان کرمان “مکتب حاج قاسم” را الگوی مدیریتی خود قرار دهد

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه کنگره ملی جانبازان شیمیایی در استان کرمان در حال برگزاری است بیان کرد: جانبازان شیمیایی از سراسر کشور در استان کرمان هستند و افتخار داریم در محضر این جانبازان شیمیایی باشیم.

به گزارش تسنیم قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرد.

انتهای پیام/۵۱۱/




رئیس بنیاد شهید: مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بررسی می‌شود

منبع: تسنــیم
? رئیس بنیاد شهید: مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بررسی می‌شود