رئیس‌جمهور: احداث سیل‌بند برای رفع مشکل سیل جنوب کرمان ضروری است

رییس جمهور در جمع مردم روستای سیل‌زده «نهضت آباد» از توابع شهرستان رودبارجنوب کرمان گفت: احداث سیل‌بند را برای رفع اصولی و ریشه‌ای مشکلات این منطقه ضروری دانست. به گزارش فت فتو؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی با تشکر از اقدامات انجام شده در جریان سیلاب اخیر و نیز استاندار و سایر مدیران در […]

رییس جمهور در جمع مردم روستای سیل‌زده «نهضت آباد» از توابع شهرستان رودبارجنوب کرمان گفت: احداث سیل‌بند را برای رفع اصولی و ریشه‌ای مشکلات این منطقه ضروری دانست.

به گزارش فت فتو؛ آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی با تشکر از اقدامات انجام شده در جریان سیلاب اخیر و نیز استاندار و سایر مدیران در امدادرسانی سیل اخیر گفت: پیگیر مشکلات مردم سیلزده بودم و به محض پایان سفر مسکو در بین شما حاضر شدم.

وی در جمع اهالی این روستا تصریح کرد: در کنار کارهای کوتاه مدت و امدادرسانی، اقدامات بلندمدت نیز نیاز است که احداث سیل بندهای جیرفت ازمهمترین آنهاست و جزو برنامه های دولت به شمار می رود؛ این مهم سریع پیگیری می شود تا با همت جوانان و مردم منطقه و پیگیری مسئولان دیگر شاهد اینگونه خسارت ها نباشیم.

به گفته رییسی جبران خسارت کشاورزان و دامداران نیز توسط مسئولان انجام می شود.

رییس جمهور با اشاره به آبگرفتگی و خسارت به برخی منازل گفت: خسارت خانواده ها که اثاثیه منزل آنان دچار مشکل شده جبران می شود که در برخی نقاط آغاز شده و در حال تکمیل است.

وی به بازسازی و نوسازی منازل نیز اشاره کرد و گفت: شناسایی و شمارش این واحدها توسط مسئولان انجام شده و منازل مردم بسرعت نوسازی خواهد شد.

رییسی مردم این منطقه از کرمان را ولایی و شهید پرور خواند و گفت: این مردم همیشه پای انقلاب، نظام و ارزش ها بوده اند.

وی تاکید کرد: حاج قاسم همیشه از مردم ولایی این منطقه و نقش و همتشان در دوران دفاع مقدس تعریف می کرد.

رییسی اظهارامیدواری کرد که با همت و مشارکت مردم منطقه و پیگیری مسئولان مشکلات سیل بزودی برطرف شود.

رییس‌جمهور بعدازظهر جمعه پس از آنکه از طریق فرودگاه جیرفت وارد جنوب استان کرمان شد بازدید میدانی و دیدار با اهالی سیل‌زده را شروع کرد و در نخستین نقطه به روستای نهضت‌آباد شهرستان رودبارجنوب رفت.

انتهای پیام




رئیس‌جمهور: احداث سیل‌بند برای رفع مشکل سیل جنوب کرمان ضروری است

منبع: بــرنا
?
رئیس‌جمهور: احداث سیل‌بند برای رفع مشکل سیل جنوب کرمان ضروری است