رئیس‌جمهور: مدیران به جد اجرای مصوبات سفر به کرمان را پیگیری کنند

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز انتظارات بالایی از ما است و ما باید شرایط را به‌صورت جهادی پیش بریم و مشکلات مردم را حل کنیم، گفت: مصوبات سفر به کرمان به درخواست وزرا می‌تواند اصلاح شود. به گزارش فت فتو از کرمان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی امشب در نشست شورای اداری استان در پایان […]


رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز انتظارات بالایی از ما است و ما باید شرایط را به‌صورت جهادی پیش بریم و مشکلات مردم را حل کنیم، گفت: مصوبات سفر به کرمان به درخواست وزرا می‌تواند اصلاح شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی امشب در نشست شورای اداری استان در پایان سی‌ویکمین سفر استانی دولت با بیان اینکه مصوبات سفر به کرمان به درخواست وزرا می‌تواند اصلاح شود، اظهار داشت: انشاءالله اولویت‌ها را بتوانیم دنبال کنیم تا در سفرهای بعدی مسائل دیگری را پیگیری کنیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به مکتب عاشورایی و دلالت‌های مدیریتی عاشورا ابراز داشت: بصیرت، وفا، صبر و توکل را از عاشورا بیاموزیم و سبک زندگی حسینی را یاد بگیریم، تمام تلاش ائمه این بوده است که عاشورا بماند تا مظهر و منشا تحولات عالم بشری شود بنابراین باید ابعاد عاشورا شناخته شود.

وی تصریح کرد: وظیفه ما امروز خدمتگذاری به مردم است، با گذشت ۴۳ سال از انقلاب کارهای زیادی انجام شده و کارهای زیادی هم مانده است، امروز انتظارات بالایی از ما است و ما باید شرایط را به‌صورت جهادی پیش بریم و مشکلات مردم را حل کنیم.

آیت‌الله رئیسی گفت: از همه مدیران می‌خواهم به‌صورت جد به دنبال اجرای مصوبات سفر پس از ابلاغ باشند. در وضعیت پیچیده اداری تاکید جدی دارم بر زیرمجموعه اداری خود نظارت کنید و نگذارید رضایت مردم پشتوانه بزرگ انقلاب اسلامی کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب





رئیس‌جمهور: مدیران به جد اجرای مصوبات سفر به کرمان را پیگیری کنند

منبع: فــارس
? رئیس‌جمهور: مدیران به جد اجرای مصوبات سفر به کرمان را پیگیری کنند