دیدار مسئولین سپاه شهرستان کوهبنان با رئیس دادگستری

فرماندهی؛ جانشین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه شهرستان کوهبنان بمناسبت هفته قضائیه با رئیس دادگستری شهرستان  دیدار کردند. به گزارش فت فتواز کرمان؛ فرماندهی؛ جانشین سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  شهرستان کوهبنان بمناسبت هفته قضائیه با رئیس دادگستری شهرستان  دیدار کردند. در این دیدار علاوه بر تبریک هفته قوه قضاییه و […]

فرماندهی؛ جانشین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  سپاه شهرستان کوهبنان بمناسبت هفته قضائیه با رئیس دادگستری شهرستان  دیدار کردند.

به گزارش فت فتواز کرمان؛ فرماندهی؛ جانشین سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  شهرستان کوهبنان بمناسبت هفته قضائیه با رئیس دادگستری شهرستان  دیدار کردند. در این دیدار علاوه بر تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه مطالباتی از رییس دادگستری داشتند که موارد آن مطالبات از این قرار می باشد : بی احترامی هایی که برخی از افراد در شهرستان علیه نظام و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و مقامات کشوری به ناحق می شود در فضای مجازی رصد شود و تذکر داده شود و برخورد قانونی صورت گیرد و شعار نویسی هایی که در شهرستان می شود افراد شناسایی شوند و سخنرانان و مداحانی که در شهرستان دعوت می شوند و مشکل قضایی دارند از ورود آنها جلوگیری شود. و همچنین وجود خواهر در نیروی انتظامی جهت امر و نهی بانوان در موارد ضروری مثل کشف حجاب و موارد دیگر؛ در پایان از سوی مسئولین سپاه شهرستان کوهبنان از خدمات دادگستری شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.




دیدار مسئولین سپاه شهرستان کوهبنان با رئیس دادگستری

منبع: خــبرگزاری بســیج
? دیدار مسئولین سپاه شهرستان کوهبنان با رئیس دادگستری