دیدار با خانواده اولین شهید شاخص اصناف کشور

عصر امروز حمیدرضا حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین به همراه رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان کرمان با حضور در خانه شهید غلامرضا لنگری زاده با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند. به گزارش “فت فتو”   حمیدرضا حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) و میثم آبدری مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی […]

عصر امروز حمیدرضا حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین به همراه رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان کرمان با حضور در خانه شهید غلامرضا لنگری زاده با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

به گزارش “فت فتو”   حمیدرضا حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) و میثم آبدری مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی و تجار شهرستان کرمان به همراه رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان کرمان و رئیس اتحادیه تعویض روغن و کارواش با حضور در خانه شهید غلامرضا لنگری زاده با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.
در این دیدار حمیدرضا حسینخانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان به نقش جهاد و شهادت در اسلام پرداخت و گفت: خانواده های معظم شهداء سرمایه های اصلی و واقعی این نظام هستند و باید همواره مورد تکریم جامعه باشند تا روحیه جهاد و شهادت طلبی همواره در جامعه زنده بماند.

وی افزود: عزت امروز کشور ما مدیون  ایثار، فداکاری و خون پاک شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامی است؛ امنیت و هستی ما در گروه خون پاک شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان کرمان بیان کرد: حفظ  آثار شهدا و دفاع مقدس  و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست زیرا موجب حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و نظام مقدس جمهوری می شود.

وی تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز ما مدیون فداکاری‌ و رشادت‌های رزمندگان و شهیدانی است که  بخاطر خدا و شهادت حتی در لحظات سخت جنگ از کودکان خردسال خود دل می کنند و  به معنی کامل کلمه، خود را وقف خدا می نمایند و شهید می شوند.

در ادامه میثم آبدری مسئول بسیج اصناف و فعالان اقتصادی و تجار شهرستان کرمان گفت: شهید لنگری زاده از شهدای مدافع حرم استان کرمان است که با توجه به اینکه دارای ۲ فرزند بوده اند و دراستان کرمان به صنف تعویض روغنی اشتغال داشته اند اما دفاع از حرم را از مهمترین وظایف خود دانسته و به سمت دفاع از میهن و حریم معصومین تلاش کردند و در سال ۹۶ به درجه رفیع شهادت در بوکمال رسیدند.

آبدری ادامه داد: ما به شما و خانواده شهدا نیاز داریم که دعای شما بدرقه راه ما باشد تا آنچنان که شایسته نظام جمهوری اسلامی و اهداف شهدا به ویژه شهدای حرم است؛ گام هایی برای بالندگی نظام برداریم.

گفتنی است شهید لنگری زاده در بهمن ماه ۹۶ در مبارزه با تروریست های داعش در خاک سوریه به شهادت رسید  و از وی دو فرزند به نامهای مونس و علی به یادگار مانده است.

انتهای پیام /تاج الدینی




دیدار با خانواده اولین شهید شاخص اصناف کشور

منبع:آرمـان
? دیدار با خانواده اولین شهید شاخص اصناف کشور