دولت توجه بسیار خوبی به درمان مردم دارد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با بیان اینکه روزانه سه میلیارد تومان گردش مالی سازمان بیمه سلامت در استان است، گفت: دولت توجه بسیار خوبی به درمان مردم دارد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، محمد جعفری عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر با استاندار کرمان با بیان اینکه […]

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با بیان اینکه روزانه سه میلیارد تومان گردش مالی سازمان بیمه سلامت در استان است، گفت: دولت توجه بسیار خوبی به درمان مردم دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، محمد جعفری عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر با استاندار کرمان با بیان اینکه در مجموع بیمه‌های درمان نقش تامین مالی برای درمان مردم را ایفا می‌کنند، اظهار داشت: سلامت محوری و اقدامات پیشگیرانه و دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دسترسی عادلانه سعی داریم با تمام موسسات درمانی قرارداد مالی داشته باشیم و بر اساس قانون موظف به قرارداد هستند، گفت: روزانه سه میلیارد تومان گردش مالی سازمان بیمه سلامت در استان کرمان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به اینکه روزانه ۲۲ هزار نفر مراجعه‌کننده به بیمه سلامت در بخش‌های مختلف درمانی داریم، افزود: پرداخت بیمه سلامت به مراکز درمانی به روز است و مشکلی از این بابت نداریم.

وی با بیان اینکه دولت توجه بسیار خوبی به درمان مردم دارد، گفت: حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان کرمان بیمه شده رایگان سلامت هستند.

جعفری با اشاره به اینکه بالغ بر سی هزار زوج نابارور در استان کرمان داریم که آمادگی خدمات درمانی برای رفع مشکل ناباروری این زوج‌ها توسط بیمه سلامت وجود دارد، بیان کرد: پرداخت داروخانه‌ها تقریباً به روز است و از این جهت نیز دغدغه‌ای وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در مجموع کارهای مشترک خوبی توسط سازمان‌های بیمه‌گر استان برای اقدامات پیشگیرانه انجام می‌شود و کمیته مشترک دارویی نیز در استان کرمان فعال است، ادامه داد: غیرحضوری کردن خدمات بیمه‌ای در دستور کار است و اقدامات بسیار خوبی در استان کرمان انجام شده است.

پیشنهاد سازمان بیمه سلامت برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی ویژه توانبخشی معلولان
بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری در کرمان را پرداخت می‌کند
۶ میلیون نفر از کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفت

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با بیان چالش‌های درمانی در استان کرمان گفت: پزشکان معدودی در استان وجود دارند که همکاری نمی‌کنند و برای نسخه‌نویسی الکترونیک مقاومت دارند.

وی با اشاره به اینکه کمبود پرستار در استان کرمان وجود دارد، افزود: پرستاران نسبت به بیماری که وجود دارد باید خدمات بیشتری انجام بدهند که کار سختی است.

جعفری با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های اخیر تامین پروتزها در داخل بیمارستان‌ها است و بیمار باید به بیرون از بیمارستان مراجعه کند که هم رانت ایجاد می‌شود و هم امکان تهیه پروتزهای بی‌کیفیت وجود دارد که به نفع بیماران نیست، گفت: یکی از چالش‌های بد مطب پزشکان سیستم نوبت دهی است که نارضایتی در بین مردم ایجاد کرده است.

انتهای پیام/۵۱۱/




دولت توجه بسیار خوبی به درمان مردم دارد

منبع: تسنــیم
? دولت توجه بسیار خوبی به درمان مردم دارد