دولتمردان کرمانی با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان، جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولان این استان، امروز (چهارشنبه) در دومین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند. به گزارش فت فتو، مقام عالی دولت در استان کرمان و هیات همراه با حضور بر مزار سپهبد […]

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان، جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولان این استان، امروز (چهارشنبه) در دومین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای کرمان با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش فت فتو، مقام عالی دولت در استان کرمان و هیات همراه با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام سیدالشهدای جبهه مقاومت ادای احترام کردند.

استاندار کرمان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت و انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز توفیقی شد به اتفاق اعضای شورای تامین و تعدادی از مدیران به گلزار شهدای کرمان بیاییم گفت: این گلزار آوازه جهانی دارد و وظیفه ما این بود که یاد شهدا را گرامی بداریم.

علی زینی وند افزود: هفته دولت علاوه بر اینکه یادآور شهدای بزرگی همچون شهید رجایی و شهید باهنر است، با توجه به تبلیغات گسترده ضد نظام، دلسرد کردن مردم و نادیده گرفتن خدمات نظام، فرصت مناسبی برای معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت خدمات زیادی تدارک دیده شده است تصریح کرد: هر هشت سال یکبار هفته دولت شرایط خاص خودش را دارد و خلا دولت موجب می شود برنامه های این هفته مانند سالهای قبل نباشد.

استاندار کرمان ادامه داد: در هفته دولت به شهرستان ها سفر می کنیم، دیدار با خانواده شهدای دولت، مصاحبه با صدا و سیما و رسانه ها نیز در این هفته انجام می شود و سعی می کنیم برنامه های هفته دولت پر رنگ برگزار شود.

وی با اشاره به تکمیل سه پروژه بزرگ و مهم کرمان اظهار داشت: ساختمان جدید استانداری کرمان مراحل پایانی ساخت خود را طی می کند و این پروژه سنگین و پیچیده در ماه های اول استقرار دولت جدید به مسئولان دولت تقدیم شود.

زینی وند افزود: خانه شهر کرمان نیز مشکلات زیادی داشت که پیمانکار آن نهایی و تقریبا عملیات ساختش تمام شده است و کاروانسرای وکیل کرمان نیز مشکلات قرار دادی آن نیز حل شده و ساخت این مجموعه نیز در مراحل آخر قرار دارد.

استاندار کرمان تاکید کرد: چون در خلا جابجایی دولت هستیم ترجیح دادیم که طرح ها در شروع بکار دولت جدید انجام شوند و پروژه های نیمه تمام را افتتاح نخواهیم کرد.




دولتمردان کرمانی با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند

منبع:ایرنـا
? دولتمردان کرمانی با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند