دوره شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومی ها به میزبانی جهاددانشگاهی کرمان برگزار می شود

فت فتو/کرمان رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: دوره شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومی ها به میزبانی جهاددانشگاهی استان کرمان ۲۱ و ۲۲ آذرماه جاری برگزار می شود. دکترمهدی بازمانده در نشست با مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیر انجمن روابط عمومی کرمان با بیان اینکه روشن نمودن افکار عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار […]

فت فتو/کرمان رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: دوره شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومی ها به میزبانی جهاددانشگاهی استان کرمان ۲۱ و ۲۲ آذرماه جاری برگزار می شود.

دکترمهدی بازمانده در نشست با مدیرکل روابط عمومی استانداری و دبیر انجمن روابط عمومی کرمان با بیان اینکه روشن نمودن افکار عمومی از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: یکی از اقداماتی که در حال حاضر به جد دنبال می کنیم، ترویج مباحث عرفانی و قرآنی در فضای مجازی است.

وی افزود: باید بتوانیم در فضای مجازی مطالب خوب و موثری را در جهت تنویر افکار عمومی ارائه دهیم.

دکتر بازمانده به اهمیت تشکیل اتاق فکر در زمینه فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: باید به ارائه مطالب مفید و سودمند در فضای مجازی تلاش کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان به دوره شناخت افکار عمومی اشاره کرد و افزود: این دوره با حضور ۱۳۰ نفر از روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار می شود.

وی در ادامه به اهداف این دوره اشاره و تصریح کرد: فراگیران باید پس از پایان این دوره آموزشی بتوانند عوامل شکل گیری و توجه به افکار عمومی را توضیح دهند و با توجه به شیوه ها و مراحل مختلف سنجش، افکار عمومی را سنجش، ارزیابی و تحلیل نمایند.

بازمانده افزود: عوامل شکل گیری افکار عمومی، دلایل توجه به افکار عمومی، گروه های بهره ور از افکار عمومی، کارکردها و هدف های افکار سنجی، شیوه های سنجش افکار عمومی، مراحل تدوین طرح افکار سنجی، تجزیه و تحلیل داده ها براساس علم آمار و چگونگی تحلیل افکار عمومی از جمله محتوای این دوره است.

وی یادآورشد: این دوره در ۲۱ و ۲۲ آذرماه جاری به میزبانی جهاددانشگاهی از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دستگاه های دولتی و به مدت ۲۴ ساعت و با همکاری استانداری کرمان برگزار می شود.

در ادامه دکترمجتبی اسدی زاده مدیر روابط عمومی استانداری کرمان اظهار کرد: در کارگروه حکمرانی و مدیریت بسیج، میزان رضایت ارباب رجوع در استان کرمان بررسی و در این راستا میثاق نامه ای تدوین شد که همه فرمانداران و مدیران در راستای افزایش رضایت ارباب رجوع متعهد شوند.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با همکاری جهاددانشگاهی استان کرمان کارهای موثری را در این راستا انجام دهیم، گفت: این مجموعه تا به حال توانسته در پروژه هایی که به آن محول شده، به خوبی عمل کند.

انتهای پیام




دوره شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومی ها به میزبانی جهاددانشگاهی کرمان برگزار می شود

منبع: ایـسنا
? دوره شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومی ها به میزبانی جهاددانشگاهی کرمان برگزار می شود