دوره آموزشی برنامه‌ریزی و عمل در بحران با همکاری دادگستری برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: در ادامه برنامه‌‌های آموزشی برای افزایش آگاهی‌های علمی و عملی مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های دولتی، دوره آموزشی مدیریت بحران برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، مجتبی اسدی‌زاده افزود: استان کرمان از جهات طبیعی و جغرافیایی، بحران‌خیز است و […]

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: در ادامه برنامه‌‌های آموزشی برای افزایش آگاهی‌های علمی و عملی مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های دولتی، دوره آموزشی مدیریت بحران برنامه‌ریزی شده و برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، مجتبی اسدی‌زاده افزود: استان کرمان از جهات طبیعی و جغرافیایی، بحران‌خیز است و عموما در بحث سیل و زلزله درگیر بلایای طبیعی هستیم و لازم است آموزش‌های ضروری در زمان بحران را فرا بگیریم.
دبیر شورای هماهنگی روابط‌ عمومی‌های استان کرمان تاکید کرد: دوره آموزشی برنامه‌ریزی و عمل در بحران با همکاری مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری کل و میزبانی کانون سردفتران‌ و دفتریاران اسناد رسمی به مدت ۴ ساعت در هفته جاری برای مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و قضایی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در مراسم‌ افتتاحیه این دوره، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان سخنرانی خواهد داشت و در پایان دوره برای شرکت کنندگان، گواهی آموزشی از سوی مدیریت آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان کرمان صادر می‌شود




دوره آموزشی برنامه‌ریزی و عمل در بحران با همکاری دادگستری برگزار می‌شود

منبع:یـزدان کـرمان
? دوره آموزشی برنامه‌ریزی و عمل در بحران با همکاری دادگستری برگزار می‌شود