دهمین سوگواره دانش‌آموزی «احلی من العسل» در کرمان برگزار شد

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، همزمان با سراسر کشور، دهمین سوگواره دانش‌آموزی «احلی من العسل» با حضور نوجوانان کرمانی به یاد نوجوان کربلا قاسم‌ابن‌الحسن(ع) در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد. رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این همایش خطاب به نوجوانان عاشورایی […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، همزمان با سراسر کشور، دهمین سوگواره دانش‌آموزی «احلی من العسل» با حضور نوجوانان کرمانی به یاد نوجوان کربلا قاسم‌ابن‌الحسن(ع) در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در این همایش خطاب به نوجوانان عاشورایی حاضر در این سوگواره گفت: از خداوند می‌خواهم به برکت این عزاداری و توسل‌ها، عمر شما طولانی باشد و بتوانید در مسیر ترویج فرهنگ عاشورا قدم بردارید.

وی افزود: کرمان امروز پایتخت مقاومت جهان اسلام است و جهان شهر مقاومت نیازمند زیرساخت‌ها و امکانات ویژه‌ای است، همه شما نوجوانان فهیم و با بصیرت در آینده سکان هدایت مملکت و استان را بر عهده خواهید داشت و برای اعتلای کرمان سرافراز تلاش خواهید کرد.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی کرمان گفت: کرمان در طول تاریخ مردان و زنان بزرگی در دامان خود پرورش داده از جمله میرزا رضای کرمانی که در برابر زور و ظلم ناصرالدین شاه ایستاد و او را به قتل رساند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص شهید قاسم سلیمانی، گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) شهید سلیمانی هم جگر داشت و هم تدبیر و امروز شهید قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از قاسم سلیمانی است.

رضایی گفت: امروز شاهد هستیم افرادی از ۷۵ کشور دنیا برای زیارت مرقد شهید سلیمانی به کرمان می‌آیند و هر کدام از شما نوجوانان عاشورایی هم می‌توانید یک قاسم سلیمانی و افتخارآفرین برای سرزمینتان باشید.

انتهای پیام




دهمین سوگواره دانش‌آموزی «احلی من العسل» در کرمان برگزار شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? دهمین سوگواره دانش‌آموزی «احلی من العسل» در کرمان برگزار شد