دمای کرمان کاهش می یابد

کارشناس مرکز هواشناسی استان کرمان گفت: کاهش محسوس دما از روز پنج شنبه تا اواسط هفته آینده برای مناطق کوهستانی شمال و غرب استان پیش بینی می شود. مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار . فت فتو از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا […]

کارشناس مرکز هواشناسی استان کرمان گفت: کاهش محسوس دما از روز پنج شنبه تا اواسط هفته آینده برای مناطق کوهستانی شمال و غرب استان پیش بینی می شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار . فت فتو از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت:برای امروز افزایش ابر، بارش پراکنده باران در جنوب و جنوب غرب استان پیش بینی می‌شود.

او افزود: وزش باد از روز جمعه در مناطق شرقی و جنوب شرق تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

سلاجقه تصریح کرد:کاهش محسوس دما از روز پنج شنبه تا اواسط هفته آینده در مناطق کوهستانی شمال و غرب استان را تا اواسط هفته آینده شاهد خواهیم بود.

او اظهار کرد:با توجه به کاهش دما کشاورزان برای کاهش خسارت تمهیدات لازم را بیندیشند.

سلاجقه گفت:شهرستان منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بوده است و لاله زار با دمای ۶
درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی




دمای کرمان کاهش می یابد

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? دمای کرمان کاهش می یابد