دلیل حضور دشمن در اغتشاشات اخیر موضوع علم است

فت فتو/کرمان امام جمعه موقت رفسنجان با اشاره به اینکه دشمن چشم دیدن پیشرفت علمی کشور را ندارد، گفت: حیات و تمدن هرکس به علم و دانش اوست. حجت‌الاسلام سید محمود حسینی صبح امروز ۸ آذر در چهارمین جلسه اخلاق در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، ضمن مفید دانستن این جلسات، اظهار کرد: انسان در کنار […]

فت فتو/کرمان امام جمعه موقت رفسنجان با اشاره به اینکه دشمن چشم دیدن پیشرفت علمی کشور را ندارد، گفت: حیات و تمدن هرکس به علم و دانش اوست.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی صبح امروز ۸ آذر در چهارمین جلسه اخلاق در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان، ضمن مفید دانستن این جلسات، اظهار کرد: انسان در کنار علم و دانش نیاز به احتیاج به مسائل انسانی و اخلاقی دارد.

وی افزود: قرآن به عنوان بزرگترین کتاب آسمانی بر پیامبر اکرم(ص) به عنوان الگوی بشریت با جمله اقرأ (بخوان) نازل شد که اهمیت علم را می‌رساند.

حسینی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند «تا نفس دارم از قشر نخبه حمایت می‌کنم»، خاطرنشان کرد: با علم کارها پیش می‌رود، از بیگانگان بی‌نیاز می‌شویم و قطعا قدرتمند می‌شویم لذا ایشان بحث دانش بنیان‌ها و نخبگان عنایت ویژه‌ای دارند.

امام جمعه موقت رفسنجان تصریح کرد: اگر کشور بخواهد بر پایه علم و دانش مدیریت شود یقینا احتیاج به فن، فناوری، علم و دانش دارد و باید هرکس در حوزه کاری خودش به دنبالش برود.

حسینی با اشاره به اینکه دشمن چشم دیدن پیشرفت علمی کشور را ندارد، افزود: همانطور که آب منشأ حیات است علم نیز منشأ حیات روح انسان است. حیات و تمدن هرکس به علم و دانش است.

امام جمعه موقت رفسنجان در ادامه اضافه کرد: هرکس برای خدا درس بخواند و هرکس برای خدا به علمش عمل کند این انسان نه فقط در میان زمینیان بلکه در میان فرشتگان نیز از او به عظمت یاد می‌شود. علم خاصی در نظر نیست و هر علمی باعث گشایش کار ‌شود را شامل می‌شود.

حسینی پیشرفت علم در کشور را رو به رشد دانست و گفت: دلیل حضور دشمن در اغتشاشات اخیر همین موضوع علم است. هر علمی ارزش ندارد؛ علم همراه با اخلاص ارزش دارد. اخلاص خیلی مهم است و رمز موفقیت امام خمینی (ره) در همین اخلاص بود. در جنگ تحمیلی هشت‌ساله این اخلاص مردم بود که در برابر دنیای استکباری پیروز شد.

انتهای پیام




دلیل حضور دشمن در اغتشاشات اخیر موضوع علم است

منبع: ایـسنا
? دلیل حضور دشمن در اغتشاشات اخیر موضوع علم است