دشمن در زمینه های مختلف درصدد ضربه به کشور است

کرمان – امام جمعه کرمان گفت: با توجه به اقدامات چند وجهی دشمن باید در زمینه های مختلف با برنامه های دشمن مقابله کنیم. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر یکشنبه در دیدار نوروزی با اعضای شورای قضائی استان کرمان، از قوه قضائیه به عنوان یکی از قوای قدرتمند کشور […]

کرمان – امام جمعه کرمان گفت: با توجه به اقدامات چند وجهی دشمن باید در زمینه های مختلف با برنامه های دشمن مقابله کنیم.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر یکشنبه در دیدار نوروزی با اعضای شورای قضائی استان کرمان، از قوه قضائیه به عنوان یکی از قوای قدرتمند کشور یاد کرد و ادامه داد: این قوه مأموریت ارزشمند گسترش عدالت را بر عهده دارد و هر فردی که مظلوم واقع شود، به دستگاه قضائی مراجعه می‌کند و انتظار است که این دستگاه بتواند با صلابت، قدرت و قاطعیت، مسیر عدالت را به بهترین شکل ممکن طی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان یادآور شد: سال گذشته به پیشنهاد ریاست قوه قضائیه شاهد عفو معیاری رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده‌ایم که یک حرکت بی نظیر در سطح بین المللی بود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تاکید بر این مطلب که در حال حاضر نیروهای کیفی، عالم و مجهز به علم مناسب دستگاه قضائی در مجموعه قضائی استان حضور دارند، تصریح کرد: نیروهای دستگاه قضائی استان کرمان از نظر اخلاقی افرادی شایسته و وارسته و از نظر علمی نیز در سطوح بالا قرار دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت حساس کنونی کشور اشاره و بیان کرد: در حال حاضر کشور در شرایط متمایزی قرار دارد زیرا موفقیت‌های کشور رو به افزایش است و هر چه جلوتر می‌رویم، دشمنی‌ها نیز پرحجم تر از گذشته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به این مطلب که در ماه‌های پایانی سال گذشته شاهد حمله چند وجهی علیه کشور بوده‌ایم، تاکید کرد: وقتی موفقیت‌های کشور در سطح ملی و بین المللی مشخص می‌شود، دشمن بیکار نمی‌نشیند واز این رو باید مجهزتر و قوی‌تر باشیم تا بتوانیم هجمه‌های دشمن در حوزه‌های مختلف را خنثی سازیم.

کد خبر ۵۷۴۱۰۴۳




دشمن در زمینه های مختلف درصدد ضربه به کشور است

منبع: مــهر
? دشمن در زمینه های مختلف درصدد ضربه به کشور است