دشمن امنیت و آسایش مردم را هدف‌گذاری کرده است/خبرهای خوب گردشگری در بودجه ۱۴۰۱

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با یادآوری جنایات گروه داعشی و تکفیری‌ها در عراق و سوریه، اظهار کرد: دشمن اکنون امنیت و آسایش مردم را هدف‌گذاری کرده است و حادثه شیراز گواه این مطلب است. دکتر محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز پنجم آبان‌ماه در آئین افتتاح پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری […]

فت فتو/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با یادآوری جنایات گروه داعشی و تکفیری‌ها در عراق و سوریه، اظهار کرد: دشمن اکنون امنیت و آسایش مردم را هدف‌گذاری کرده است و حادثه شیراز گواه این مطلب است.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی عصر امروز پنجم آبان‌ماه در آئین افتتاح پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کارمانیا گفت: مهمترین بخش اقتصادی که با کمترین هزینه می‌تواند اشتغال ایجاد کنند، صنعت گردشگری است و باید به آن بپردازیم و در راستای رونق این صنعت گام برداریم.

او با تبیین خسارات حوزه گردشگری و صنایع دستی در دوران کرونا، عنوان کرد: با کاهش همه گیری کرونا، تقریبا شروع فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف را در سطح کشور شاهد هستیم.

پورابراهیمی از اهمیت گردشگری زیارت در کرمان سخن به میان آورد و می‌گوید: تقریبا سه سال قبل عزیزترین همشهری خود که افتخار ایرانیان و جهان اسلام است را از دست دادیم (سردار حاج قاسم سلیمانی ) و کرمان در ذهن همه ایرانیان و جهانیان نماد اقتدار و عزت در منطقه شده است و حتی در دوران کرونا از حدود ۱۳۰ کشور دنیا برای زیارت مرقد ایشان در کرمان حضور پیدا کرده اند و در کنار گردشگری زیارت باید حوزه‌های دیگر گردشگری را نیز دید.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با یادآوری جنایات گروه داعشی و تکفیری‌ها در عراق و سوریه، اظهار کرد: دشمن اکنون امنیت و آسایش مردم را هدف‌گذاری کرده است و حادثه شیراز گواه این مطلب است. 

به گفته او، امروز در کمال آرامش و امنیت به دنبال توسعه گردشگری در استان و کشور هستیم.

طبق اعلام پورابراهیمی، امسال استان کرمان رتبه اول جذب تبصره ۱۸ به خود اختصاص داده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظرفیت بسیار خوبی به شغل‌های وابسته به گردشگری و صنایع دستی در بودجه سال آینده اختصاص می‌یابد.

او خطاب به فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، کردشگری و صنایع دستی گفت: در حوزه احکام قانونی برنامه توسعه هفتم پیشنهادات خود را در حوزه توسعه گردشگری ارائه دهید.

انتهای پیام 




دشمن امنیت و آسایش مردم را هدف‌گذاری کرده است/خبرهای خوب گردشگری در بودجه ۱۴۰۱

منبع: ایـسنا
? دشمن امنیت و آسایش مردم را هدف‌گذاری کرده است/خبرهای خوب گردشگری در بودجه ۱۴۰۱