دشمنان رهبری و فرهنگ ایثار و شهادت را نشانه گرفته اند

ابوالفضل فرحبخش گفت: دشمنان با شناختی که از نقش موثر رهبری و فرهنگ ایثار و شهادت پیدا کرده اند، آنها را نشانه گرفته اند. به گزارش “فت فتو”؛  به منظور اجرای برنامه های گرامیداشت و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای گرانقدر  هشت سال دفاع مقدس نشست بصیرتی با موضوع ایثار و شهادت در محل سالن […]

ابوالفضل فرحبخش گفت: دشمنان با شناختی که از نقش موثر رهبری و فرهنگ ایثار و شهادت پیدا کرده اند، آنها را نشانه گرفته اند.

به گزارش “فت فتو”؛  به منظور اجرای برنامه های گرامیداشت و زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای گرانقدر  هشت سال دفاع مقدس نشست بصیرتی با موضوع ایثار و شهادت در محل سالن اجتماعات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دادگستری راور با حضور فرحبخش رئیس دادگستری، راویان دفاع مقدس و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این نشست فرحبخش رئیس دادگستری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع و پیروزی در دورانی که همه ابرقدرت‌های جهان به طور علنی از رژیم عراق حمایت می کردند، از ثمره خون شهدا و برکات  اطاعت از ولایت و وحدت تمامی اقشار جامعه بوده است.

وی افزود: اکنون دشمنان با شناختی که از نقش موثر رهبری و فرهنگ ایثار و شهادت پیدا کرده اند، آنها را نشانه گرفته اند و تمام تلاش خود را در جهت دور نگه داشتن آحاد جامعه خصوصا جوانان از این دو عامل بکار می گیرند.

در ادامه فرحبخش با اشاره به روحیه ایثارگری و بسیجی همکاران قضایی و اداری دادگستری در ایام سخت کرونا اظهار داشت: قضات و کارکنان در دوره های مختلف خصوصا دوران کرونا در محل خدمت حتی در ساعات غیر اداری حضور حداکثری داشتند و به صورت جهادی و بدون تعطیلی به امور مردم و پرونده های موجود رسیدگی کردند.

وی از زحمات تلاشگران و مجاهدان هشت سال دفاع مقدس ازجمله آزادگان، ایثارگران و خانواده شهدا تقدیر کرد و بیان داشت: برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس کمترین دینی است که ما می‌توانیم در قبال ایثار گران و آزادگان و شهدای دفاع مقدس و خانواده های آنان ادا کنیم.

فرحبخش در پایان عنوان کرد: امروز نباید دغدغه ها و مشغله ها و کار فراوان در دادگستری ما را از رسیدگی به امور خانواده و مردم بازدارد بلکه خدمت صادقانه ودرست به مردم و همچنین خانواده خود و رفتار و خلق حسنه در محیط خانه و خانواده نوعی مجاهدت و ایثارگری می باشد که همه کارکنان باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

قابل ذکر است در این جلسه روایتگران دفاع مقدس خاطرات حضور خود را در جبهه های حق علیه باطل بیان کردند و همچنین در این نشست از نفرات برتر حوزه قضایی در زمینه کسب امتیازات سیستم سمپ با اهدا جوایز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/کارگرزاده




دشمنان رهبری و فرهنگ ایثار و شهادت را نشانه گرفته اند

منبع:آرمـان
? دشمنان رهبری و فرهنگ ایثار و شهادت را نشانه گرفته اند