دست و پنجه نرم کردن مردم شیرینک با نبود گاز و کمبود نفت

مردم دهستان شیرینک به دلیل عدم گاز رسانی و کمبود نفت مشکلات زیادی دارند. به گزارش فت فتو؛ برودت هوا در دامنه های کوه هزار در تمام طول سال این منطقه را یکی از سردترین مناطق استان کرمان قرار داده است. مدت ها است که به همت مسئولان مناطق مختلف کشور به خصوص روستاها از […]

مردم دهستان شیرینک به دلیل عدم گاز رسانی و کمبود نفت مشکلات زیادی دارند.

به گزارش فت فتو؛ برودت هوا در دامنه های کوه هزار در تمام طول سال این منطقه را یکی از سردترین مناطق استان کرمان قرار داده است.

مدت ها است که به همت مسئولان مناطق مختلف کشور به خصوص روستاها از نعمت گاز بهره مند شده اند اما علی رغم نیاز مبرم مردم دهستان سردسیر شیرینک به این نعمت بزرگ، هنوز از گاز محرومند.

با توجه به درخواست های مکرر مردم روستاهای شیرینک و چهارطاق خبرنگار ما برای بررسی و انعکاس مشکلات مردم به این منطقه سفر کرد.

جلال الدین ابراهیمی دهیار دهستان شیرینک گفت: روستای شیرینک با ۳۰۰ خانوار جمعیت، مرکز دهستان شیرینک است که از مرکز شهرستان بردسیر و کرمان صد کیلومتر فاصله دارد.

مردم شیرینک  به دلیل ارتفاع منطقه، از کمبود اکسیژن در کنار بخاری ها و  چراغ های نفتی نیمه سوز و مشکلات گرمایشی و بیماری های مکرر ریه و همچنین کمبود نفت و کافی نبودن سهمیه تعیین شده گلایه و از مسئولان درخواست پیگیری و رسیدگی به این مطالبه به حق خود را دارند.

انتهای پیام/شاه حیدری
 




دست و پنجه نرم کردن مردم شیرینک با نبود گاز و کمبود نفت

منبع:آرمـان
? دست و پنجه نرم کردن مردم شیرینک با نبود گاز و کمبود نفت