دستگیری ۷۹ اراذل و اوباش در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۷۹ تن از اراذل و اوباش طی ۴۸ ساعت گذشته در اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش و کشف ۶ قبضه سلاح خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح مقابله با اراذل و اوباش […]


فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری ۷۹ تن از اراذل و اوباش طی ۴۸ ساعت گذشته در اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش و کشف ۶ قبضه سلاح خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح مقابله با اراذل و اوباش طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد و در این راستا ۷۹ تن از اراذل که اقدام به مزاحمت و اختلال در نظم عمومی کرده بودند، شناسایی و با عملیات ضربتی پلیس در پاتوق‌هایشان دستگیر شدند.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی اظهار داشت: با اقدامات خوب و مؤثر مأموران در پلیس امنیت عمومی سراسر استان ۲ قبضه سلاح جنگی، ۴ قبضه سلاح شکاری، ۵ دستگاه خودرو و ۸ دستگاه موتورسیکلت از مجرمان و قانون شکنان در نقاط مختلف استان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: پلیس برای تامین امنیت، آرامش و آسایش شهروندان، طرح‌های مقابله با اراذل و اوباش را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده و با افرادی که قصد قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی را دارند با جدیت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





دستگیری ۷۹ اراذل و اوباش در کرمان

منبع: فــارس
? دستگیری ۷۹ اراذل و اوباش در کرمان