دستگیری عاملان نزاع و قتل در بخش"نگار"بردسیر

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری عاملان نزاع و قتل یک جوان ۲۵ ساله در مجلس جشن شب گذشته بخش نگار این شهرستان خبر داد. سرهنگ منصور رمضان نژاد گفت: حوالی بامداد شانزدهم اردیبهشت ماه خبر وقوع نزاع و درگیری بین چند جوان در شهر نگار به ۱۱۰ اعلام و با حضور ماموران در محل […]

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری عاملان نزاع و قتل یک جوان ۲۵ ساله در مجلس جشن شب گذشته بخش نگار این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منصور رمضان نژاد گفت: حوالی بامداد شانزدهم اردیبهشت ماه خبر وقوع نزاع و درگیری بین چند جوان در شهر نگار به ۱۱۰ اعلام و با حضور ماموران در محل مشخص شد در جریان وقوع نزاع بین چند جوان در یک مراسم جشن، یک پسر جوان حدودا ۲۵ ساله بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان بردسیر جان خود را از دست داده و پسر جوان دیگری نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر گفت: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد ۶ جوان به سبب مشاجره لفظی که بین آنان صورت می‌گیرد با یکدیگر درگیر می‌شوند و ۲ تن از این افراد به سبب چاقو خوردگی دچار جراحت و به بیمارستان منتقل می‌شوند و متاسفانه یکی از آن‌ها جان خود را از دست می‌دهد.

سرهنگ رمضان نژاد می‌گوید: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله پس از بررسی و پی جویی‌های اولیه، هویت همه افراد دخیل در این نزاع خونین را شناسایی و طی چند عملیات ضربتی ۳ نفر از آنان را در چند نقطه از سطح شهرستان دستگیر کردند و یکی از دستگیر شدگان که حدودا ۲۰ سال سن دارد به وارد کردن ضربه چاقو به ناحیه گردن مقتول در پی وقوع این نزاع اعتراف کرد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر ضمن تشکیل پرونده و معرفی این جوان و دیگر متهمان به مراجع قضائی دلیل شکل گرفتن این نزاع خونین، مشاجره لفظی و در ادامه وقوع نزاع بین این چند جوان بوده که واکنش نابخردانه این جوان با استفاده از چاقو باعث وقوع این قتل شده است که یک بار دیگر و همانطور که بار‌ها تاکید شده از همگان می‌خواهیم با جدیت و از روی عاقبت اندیشی، از موقعیت‌های بروز تنش و نزاع دوری و مسائل مختلف را با صعه صدر و پرهیز از هرگونه خشونت حل و فصل کنیم.

فت فتو کرمان کرمان




دستگیری عاملان نزاع و قتل در بخش"نگار"بردسیر

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری عاملان نزاع و قتل در بخش"نگار"بردسیر