دستگیری شکارچیان متخلف در رودبار

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار جنوب از دستگیری شکارچیان متخلف در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان،  یونس خواجویی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار جنوب از دستگیری شکارچیان متخلف در این شهرستان خبر داد. او افزود: محیط بانان شهرستان رودبار جنوب در حین گشت و کنترل و پیشگیری […]

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار جنوب از دستگیری شکارچیان متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان،  یونس خواجویی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار جنوب از دستگیری شکارچیان متخلف در این شهرستان خبر داد.

او افزود: محیط بانان شهرستان رودبار جنوب در حین گشت و کنترل و پیشگیری از تخلفات زیست محیطی به سرنشینان خودروی سواری پژو پارس سفید مشکوک شده و دستور توقف می‌دهند که راننده بلافاصله اقدام به فرار می‌کند، در نهایت محیط بانان پس از چند دقیقه تعقیب و گریز خودرو سواری را متوقف می‌کنند.

او تصریح کرد: از این سرنشینان این خودرو سه قطعه تیهو شکار شده و یک قبضه سلاح ساچمه زنی کشف و ضبط و پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

خواجویی در ادامه با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست شهرستان به طور شبانه روزی آماده برخورد با متخلفین زیست محیطی هستند، از همه دوست داران محیط زیست درخواست کرد هر گونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ یا شماره ۰۳۴۴۳۳۶۶۷۶۸ اداره حفظت محیط زیست شهرستان رودبار جنوب اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح




دستگیری شکارچیان متخلف در رودبار

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? دستگیری شکارچیان متخلف در رودبار