دستگیری زندانی فراری پس از ۱۱ سال توسط پلیس کرمان

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری شرور و زندانی فراری پس از ۱۱ سال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی کرمان خبر داد. سرهنگ “عبدالعلی روانبخش” با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور واصله از اجرای احکام دادگستری مبنی بر جلب و دستگیری متهم فراری، به اتهام حمل و جابجایی ۲۰۰ کیلوگرم […]

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری شرور و زندانی فراری پس از ۱۱ سال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی کرمان خبر داد.

سرهنگ “عبدالعلی روانبخش” با اعلام این خبر گفت: در اجرای دستور واصله از اجرای احکام دادگستری مبنی بر جلب و دستگیری متهم فراری، به اتهام حمل و جابجایی ۲۰۰ کیلوگرم تریاک، تیراندازی، اخلال در نظم عمومی  و ضرب و جرح بلافاصله موضوع در دستور کار  ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به سوابق این شرور بیان کرد: این متهم در سال ۱۳۷۹ به اتهام حمل و جابجایی ۲۰۰ کیلو تریاک به ۲۵ سال حبس محکوم شده بود و پس از  گذراندن پنج سال از محکومیت خود  در سال ۸۴ با گذاشتن وثیقه و معرفی ضامن از زندان متواری و در همین مدت اقدام به تیراندازی و مجروح کردن فردی کرده  که در همان سال توسط ماموران دستگیر و روانه زندان می شود.

به گزارش فت فتو و به نقل از اداره اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، روانبخش تصریح کرد: متهم تا سال ۱۳۸۹ در حبس بوده که مجددا با گذاشتن وثیقه از زندان فرار و اقدام به تیراندازی می کند و مدت ۱۱ سال متواری و تحت تعقیب پلیس بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: سرانجام ماموران پلیس امنیت عمومی استان باتلاش های شبانه روزی و انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت موفق شدند محل اختفاء این متهم را در استان های جنوبی کشور شناسایی کنند.

وی تصریح کرد:  ماموران پس از گرفتن نیابت قضائی و با حضور در محل اختفاء متهم و با شگرد های خاص پلیسی و در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم و معرفی او به مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام




دستگیری زندانی فراری پس از ۱۱ سال توسط پلیس کرمان

منبع:ایـسنا
? دستگیری زندانی فراری پس از ۱۱ سال توسط پلیس کرمان