دستور رئیس جمهور برای احداث سیل بند جیرفت

رئیس جمهور به وزیر نیرو دستور داد بر اساس ساز وکار پیشنهادی استاندار کرمان، احداث و تکمیل سیل بند جیرفت آغاز شود. به گزارش فت فتو ،استاندار کرمان عصر دیروز در جلسه ای یکساعته با وزیر کشور، مصوبات سفر رئیس جمهور و وزیر کشور به مناطق سیلزده استان را با جزئیات بررسی کرد. علی زینی […]

رئیس جمهور به وزیر نیرو دستور داد بر اساس ساز وکار پیشنهادی استاندار کرمان، احداث و تکمیل سیل بند جیرفت آغاز شود.

به گزارش فت فتو ،استاندار کرمان عصر دیروز در جلسه ای یکساعته با وزیر کشور، مصوبات سفر رئیس جمهور و وزیر کشور به مناطق سیلزده استان را با جزئیات بررسی کرد.

علی زینی وند در این زمینه گفت: وزیر کشور در این جلسه اعلام کرد رئیس جمهور در هیات دولت بر احداث سیلبند جیرفت و اجرا و عملیاتی شدن مصوبات و تسریع در رسیدگی به امور سیلزدگان در جنوب و شرق استان کرمان تاکید کرد.

وی افزود: مقرر شد این مصوبه و دستور رئیس جمهور با امضای وزیرکشور به عنوان نایب رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کشور به وزیر نیرو ابلاغ شود و اجرایی شدن آن را پیگیری کنم.

زینی وند تصریح کرد: سایر مصوبات سفر در خصوص جبران خسارات احشام، منازل نیز به معاونت عمرانی وزارت کشور، ستاد مدیریت بحران و دستگاه های مسئول، ابلاغ شده ومقرر شد تا روز شنبه تمامی خسارت های سیل اخیر برآورد شود تا روز یکشنبه در هیات دولت مطرح و مصوبات لازم و جدید اخذ گردد.




دستور رئیس جمهور برای احداث سیل بند جیرفت

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? دستور رئیس جمهور برای احداث سیل بند جیرفت