در قالب جشن پیوند فاطمی؛ ۴۲ زوج جوان جنوب کرمانی راهی خانه بخت شدند

فت فتو/کرمان به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و سپاه ثارالله استان کرمان، در قالب جشن پیوند فاطمی، ۴۲ زوج جوان جنوب کرمانی راهی خانه بخت شدند. سردارمحمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ۹ آذرماه در این مراسم با اشاره به برخی محرومیت ها در جنوب کرمان اظهار کرد: مردم جنوب کرمان در دفاع […]

فت فتو/کرمان به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و سپاه ثارالله استان کرمان، در قالب جشن پیوند فاطمی، ۴۲ زوج جوان جنوب کرمانی راهی خانه بخت شدند.

سردارمحمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ۹ آذرماه در این مراسم با اشاره به برخی محرومیت ها در جنوب کرمان اظهار کرد: مردم جنوب کرمان در دفاع مقدس، پیروزی انقلاب و در چهار دهه گذشته درلاورمردی های بسیاری از خود نشان داده و اکنون نیز در کف میدان هستند.

وی افزود: مردم این منطقه شاید کمتر از بعضی مزایا برخوردار شده اند اما هنوز به نظام، ناموس، مردم و کشورشان تعلق خاطر دارند و بیجا می کنند اغتشاشگرانِ داعش صفتی که نگاه چپ به شما مردم بکنند و قطعا نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی دست اخلالگران را می شکنند.

نظری تصریح کرد: با مزدورانی که بخواهند به امنیت کشور ما و مرزهایمان نگاه چپ بکنند، قطعا برخورد می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و جشن ازدواج زوج های جوان بیان کرد: یکی از محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال، امر ازدواج است که امروزه به دلیل برخی مسائل مادی و کم ارزش، جوانان به ازدواج که سنت الهی است، تن نمی دهند و شما ثابت کردید با حداقل ها می شود زندگی را آغاز کرد.

وی خطاب به زوج های جوان گفت: نا امید نباشید. شما سنت الهی را انجام داده اید و زندگی خود را با قوت آغاز کنید و خداوند شما را یاری می کند.

نظری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت های سازندگی و محرومیت زدائی قرارگاه خاتم الانبیاء در کشور عنوان کرد: قرارگاه علاوه بر احداث پروژه های بزرگ عمرانی در کشور، در زمینه محرومیت زدائی، آبرسانی، کمک حمایتی، معیشتی، تحصیلی و جهیزیه نیز به مردم خدمت رسانی می کند.

به گزارش فت فتو، در این مراسم همچنین ۴۲ سری جهیزیه اهدائی از سوی مقام معظم رهبری، به زوج های جوان اعطاء شد.

انتهای پیام




در قالب جشن پیوند فاطمی؛ ۴۲ زوج جوان جنوب کرمانی راهی خانه بخت شدند

منبع: ایـسنا
? در قالب جشن پیوند فاطمی؛ ۴۲ زوج جوان جنوب کرمانی راهی خانه بخت شدند