در فوتبال ایران رفتارهای زشت را کُپی می کنند/ زارع مشابه ساپینتو محروم می شود

به گزارش گره ورزشی فت فتو، حرکات مازیار زارع سرمربی ملوان در اواخر دیدار تیمش با پرسپولیس درست مشابه حرکاتی بود که ساپینتو در بازی با گل گهر در سیرجان انجام داد. مربی ملوان که از کوره در رفته بود به سمت داور حمله کرد و اگر کریم باقری او را نمی گرفت شاید صحنه […]

به گزارش گره ورزشی فت فتو، حرکات مازیار زارع سرمربی ملوان در اواخر دیدار تیمش با پرسپولیس درست مشابه حرکاتی بود که ساپینتو در بازی با گل گهر در سیرجان انجام داد.

مربی ملوان که از کوره در رفته بود به سمت داور حمله کرد و اگر کریم باقری او را نمی گرفت شاید صحنه های عجیبی رخ می داد. ساپینتو سرمربی استقلال هم درست همین رفتارها را نشان داد و اگر کادر فنی و بازیکنان استقلال او را نمی گرفتند شاید با داوری که به او کارت قرمز داده بوده دریگیری فیزیکی هم پیدا می کرد.

این نوع رفتارها نشان می دهد در فوتبال ایران همه از روی دست هم کپی می کنند، حتی رفتارهای زشت را! البته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساپینتو را ۲ جلسه از همراهی تیمش محروم کرد که با احتساب یک کارت قرمز این مربی در ۳ دیدار تیمش محروم شده و امروز هم نمی تواند روی نیمکت استقلال مقابل آلومینیوم حضور داشته باشد.

در فوتبال ایران رفتارهای زشت را کُپی می کنند/ زارع مثل ساپینتو محروم می شود

حالا سرنوشت مازیار زارع هم درست مشابه سرمربی پرتغالی استقلال و البته یحیی گل محمدی فصل پیش است.او رفتارهایی انجام داد که قطعا ۲ تا ۳جلسه محرومیت در انتظارش خواهد بود. اگر چه بازی پرسپولیس و ملوان پنجشنبه برگزار شده اما با توجه به تعطیلی امروز گزارش ناظر بازی روز شنبه در اختیار کمیته انضباطی خواهد بود و این کمیته بلافاصله اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/




در فوتبال ایران رفتارهای زشت را کُپی می کنند/ زارع مشابه ساپینتو محروم می شود

منبع:آنـــا
? در فوتبال ایران رفتارهای زشت را کُپی می کنند/ زارع مشابه ساپینتو محروم می شود