در سفر استانی رئیس جمهور، برای پیشرفت کهنوج بسته پیشنهادی داریم

فداکار گفت: در سفر استانی رئیس جمهور،برای پیشرفت کهنوج بسته پیشنهادی داریم از جمله پیگیری برای منطقه ویژه اقتصادی جازموریان در مصوبات سفر ریاست جمهوری خواهد بود به گزارش فت فتو؛ جلسه شورای ادرای کهنوج با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی در محل […]

فداکار گفت: در سفر استانی رئیس جمهور،برای پیشرفت کهنوج بسته پیشنهادی داریم از جمله پیگیری برای منطقه ویژه اقتصادی جازموریان در مصوبات سفر ریاست جمهوری خواهد بود

به گزارش فت فتو؛ جلسه شورای ادرای کهنوج با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و منصور شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی در محل محل فرماندار برگزار شد.

شکرالهی خواستار طرح بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کهنوج در سفر ریاست جمهوری و اعتبارات تکمیلی برای آن شد.

وی به مشکل آب شرب شهرستان نیز اشاره داشت و گفت: سالانه ۴ و نیم میلیون تن تولید محصولات کشاورزی جنوب استان است که این ظرفیت عظیم باید با برنامه‌ریزی و تامین امکانات، زمینه صادرات آنها فراهم شود‌.

استاندار کرمان در این نشست گفت: مسئولیت در جمهوری اسلامی و تکلیفی که به عهده ما گذاشته می‌شود، همه برای این است که مشکلی را حل کنیم نه اینکه ما فرد برتری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در مسئولیت ها باید گرهی بگشاییم، افزود: در مقام مسئولیت شانی غیر از نوکری و خدمت مردم نداریم و باید پاسخگوی خداوند باشیم.

محمد مهدی فداکار خطاب به مسئولان گفت: گرفتاری مردم را گرفتاری خودمان بدانیم. استاندار کرمان در ادامه یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت و خدمت به خانواده آنها را یک تکلیف دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: شرکت های بزرگ باید در سرمایه گذاری مشارکت کنند و تامین مالی پروژه‌های مهم و موثر استان را انجام دهند.

فداکار از پیگیری برای منطقه ویژه اقتصادی جازموریان در مصوبات سفر ریاست جمهوری نام برد و گفت: آینده صنعت و معدن جنوب خوب خواهد بود، چون منطقه بکری است و فعالیت‌ها به خوبی دیده می‌شود.
وی بر خلق مزیت‌های جدید در حوزه گردشگری و ترانزیت تاکید کرد و گفت: تسهیلات گلخانه‌ای و کشتارگاه را پیگیری می‌کنیم.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه اثرگذاری و اشاعه توسعه معدن را به زودی در جنوب خواهیم دید گفت: اصلاح الگوی کشت یک ضرورت است، درآمد مردم باید پایدار شود و برای خرید تضمینی و قراردادی فکری کنیم.

وی به موضوع خلع ید بهره‌بردار معدن کرومیت منوجان نیز اشاره و بیان کرد: مسیر خلع ید بهره‌بردار معدن کرومیت آسمینون منوجان را با همکاری نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی دنبال کردیم که خوشبختانه این موضوع در شورای عالی معادن کشور تصویب شد.

غبار روبی گلزار شهدا، بازدید از کنارگذر شهرستان و بازدید از پل روند اجرایی ساخت پل ولی عصر از دیگر برنامه های سفر استاندار به کهنوج بود.

گفتنی است استاندار کرمان پس از پایان جلسه شورای ادارای به منظور دیدار و جلسه با طلاب شهرستان کهنوج در حوزه علمیه این شهر حضور یافت.

انتهای پیام/




در سفر استانی رئیس جمهور، برای پیشرفت کهنوج بسته پیشنهادی داریم

منبع:آرمـان
? در سفر استانی رئیس جمهور، برای پیشرفت کهنوج بسته پیشنهادی داریم