درخشش کونگ فوکاران کرمانی در رقابت‌های کشوری

کونگ فوکاران کرمانی در مسابقات قهرمانی کشور کونگ فوپرتو آ ـ انتخابی تیم ملی با کسب ۵ مدال رنگارنگ خوش درخشیدند. مسابقات قهرمانی کشور کونگ فوپرتو آ ـ انتخابی تیم ملی در رده‌های جوانان و بزرگسالانِ آقایان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به میزبانی استان مازندران، شهرستان بابل برگزار شد. این رقابت‌ها به […]

کونگ فوکاران کرمانی در مسابقات قهرمانی کشور کونگ فوپرتو آ ـ انتخابی تیم ملی با کسب ۵ مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

مسابقات قهرمانی کشور کونگ فوپرتو آ ـ انتخابی تیم ملی در رده‌های جوانان و بزرگسالانِ آقایان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور به میزبانی استان مازندران، شهرستان بابل برگزار شد. این رقابت‌ها به همت انجمن کونگ فو پرتو آ کشور انجام شد.

تیم کونگ فو پرتوآ استان کرمان به مربیگری مهدی سلطانی در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به این مسابقات اعزام شد و در مبارزات کونگ فو پرتوا (p۱) حضور یافت. مهدی پشت شیرانی مسئول انجمن کونگ فو پرتوآ استان نیز در این مسابقات به عنوان داور حاضر شد.

در پایان این رقابت ها، تیم استان کرمان موفق شد ۳مدال طلا، یک نقره و یک برنز را کسب کند.  بدین ترتیب، پوریا جهانبانی، محمدطا‌ها بازیار و ابوالفضل فرخ سرشت به نشان طلا، متین سلطانی نژاد نقره و محمدصالح بازیار به برنز دست یافتند.

برترین‌های این مسابقات به مسابقات برون مرزی انجمن کونگ فو پرتوآ اعزام می‌شوند.

فت فتو کرمان کرمان




درخشش کونگ فوکاران کرمانی در رقابت‌های کشوری

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? درخشش کونگ فوکاران کرمانی در رقابت‌های کشوری