دختران جهادی در رفسنجان به سراغ زندگینامه ۷۲ تن شهید کربلا رفتند + عکس

گروه جهادی شهید میرافضلی به مناسبت دهه اول ماه محرم ها بسته های فرهنگی با محوریت زندگینامه ۷۲ تن شهدای کربلا، توزیع می کند. فاطمه مقیمی مسئول گروه جهادی شهید میرافضلی در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر گفت: گروه جهادی شهید میرافضلی با هدف انجام فعالیت های فرهنگی و جهادی اثرگذار، قریب به شش ماه […]

گروه جهادی شهید میرافضلی به مناسبت دهه اول ماه محرم ها بسته های فرهنگی با محوریت زندگینامه ۷۲ تن شهدای کربلا، توزیع می کند.

فاطمه مقیمی مسئول گروه جهادی شهید میرافضلی در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر گفت: گروه جهادی شهید میرافضلی با هدف انجام فعالیت های فرهنگی و جهادی اثرگذار، قریب به شش ماه فعالیت خود را در رفسنجان آغاز کرده است.
وی افزود: این گروه جهادی در مناسبت های مختلف از جمله ولادت ها و وفات ائمه اطهار (ع) و ایام ماه محرم و دیگر مناسبت ها با جمع آوری کمک های مردمی، بسته های مختلف به نام “رزق” تهیه و بین دختران نوجوان توزیع می کند.
مقیمی بیان کرد:  گروه جهادی شهید میرافضلی مورد استقبال زیادی از دختران قرار گرفته است و حتی بعضی از آنها تحت تاثیر این گروه تغییر و تحول معنوی پیدا کردند.
وی گفت: هدف این گروه بیشتر شناسایی شهدا و تهیه زندگینامه آنها و جملات کلیدی در قالب نوشته، کیف، دستمال اشک و… است.
مقیمی ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم هم بسته هایی به نام “رزق” با محتوی زندگینامه شهدای ۷۲ تن کربلا  تهیه شده است که هر شب در مراسمات دهه اول ماه محرم توزیع می شود.



انتهای پیام/
 



منبع:آرمان