دانشجویان مدرک فنی بین‌المللی دریافت می‌کنند

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شهید سلیمانی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای دانشجویان در دوره کارآموزی مدرک فنی بین‌المللی دریافت می‌کنند. محمدمهدی کشتکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های فت فتو در کرمان با تشریح جزئیات تفاهم‌نامه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاج‌قاسم سلیمانی […]

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شهید سلیمانی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای دانشجویان در دوره کارآموزی مدرک فنی بین‌المللی دریافت می‌کنند.

محمدمهدی کشتکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های فت فتو در کرمان با تشریح جزئیات تفاهم‌نامه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد حاج‌قاسم سلیمانی کرمان و سازمان فنی‌ و حرفه‌ای این استان اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه دانشجویان در دوره کارآموزی مدرک فنی بین‌المللی دریافت می‌کنند.

وی توضیح داد: براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد برای استفاده حداکثری دانشجویان دانشکده فنی از واحدهای کارآموزی، آنان برای ارتقای مهارت فنی به این سازمان برای گذراندن واحد کارآموزی از سوی دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه معرفی شوند.

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: باید در تاریخ‌های مشخص (یک هفته قبل از شروع ثبت‌نام‌های هر ترم) سازمان فنی حرفه‌ای چند کارگاه را برای هر رشته با ظرفیت مشخص و زمان برگزاری کلاس‌ها به دانشگاه اعلام کند و در مرحله بعد مدیران گروه‌ها به دانشجویان این ظرفیت پذیرش را اعلام می‌کنند.

کشتکار ادامه داد: دانشجویان فرصت دارند طی ۱۰ روز برای اخذ معرفی‌نامه و تحویل به فنی و حرفه‌ای به مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه مراجعه کنند. نکته قابل توجه، دانشجویانی که تقاضا دارند در مکان معتبر دیگری واحد کارآموزی را اخذ کنند با نظر مدیر گروه و ارتباط با صنعت موردی ندارد.

وی با اشاره به نحوه تشکیل کلاس‌ها تبیین کرد: دانشجویان باید در ساعات اعلام شده در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای حضور یابند تا گواهی معتبر دریافت کنند، همچنین در صورتی که دانشجو در پایان دوره موفق به اخذ ۷۰ نمره از ۱۰۰ نمره شود گواهی معتبر بین‌المللی دریافت می‌کند که برای ارائه به سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف مفید است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی توصیه کرد که دانشجویان سعی کنند برای افزایش مهارت خود حتماً از این فرصت رایگان استفاده حداکثری را ببرند.

انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۱۱۷/




دانشجویان مدرک فنی بین‌المللی دریافت می‌کنند

منبع:آنـــا
? دانشجویان مدرک فنی بین‌المللی دریافت می‌کنند