دانش‌آموزان دختر کرمانی عازم راهیان نور شدند

فت فتو/کرمان اردوی راهیان نور ۳۶۴۸ دانش آموز کرمانی به مناطق عملیاتی استان خوزستان از محل گلزار شهدای کرمان و جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز شد. رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آئین اظهار کرد: امروز شما دانش آموزان به سمت سرزمین‌های حماسه و نور راهی هستید که […]

فت فتو/کرمان اردوی راهیان نور ۳۶۴۸ دانش آموز کرمانی به مناطق عملیاتی استان خوزستان از محل گلزار شهدای کرمان و جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آئین اظهار کرد: امروز شما دانش آموزان به سمت سرزمین‌های حماسه و نور راهی هستید که در دوران دفاع مقدس دانش آموزانی همانند شما از پشت نیمکت‌های مدارس در لبیک به فرمان امام راحل (ره) به صورت خودجوش به سمت این سرزمین‌ها و میدان‌های حق علیه باطل شتافتند.

وی افزود: با جانفشانی ها و رشادت‌های غیور مردان دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل امروز امنیت و اقتدار در کشور برقرار است.

رضایی با تشکر از همراهی سپاه ثارالله در برگزاری اردوهای راهیان نور بیان کرد: تعامل و همکاری اثربخشی بین آموزش و پرورش و سپاه در استان کرمان وجود دارد.

  مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: گاهی اوقات ما فکر می‌کنیم شهدا دست نیافتنی هستند، اما باید بدانیم که شهدا در کنار ما بودند و با انتخاب راهی درست جاودانه و ماندگار شدند.

رضایی با تاکید بر استفاده صحیح و اثربخش از دورانی که دانش آموزان در اردوی راهیان نور هستند، افزود: دانش آموزان از ابتدای حرکت به سمت اردوهای راهیان نور خاطرات خود را یادداشت کنند و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در اداره کل آموزش و پرورش استان از بهترین و اثربخش ترین خاطرات تجلیل می شود.

وی با اشاره به اعزام ۳۶۴۸ دانش آموز دختر و پسر استان کرمان به اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی استان خوزستان گفت:  از این تعداد ۲۲۸۰ دانش آموز دختر با ۶۰ دستگاه اتوبوس از امروز تا ۳۰ بهمن ماه و ۱۳۶۸ دانش آموز پسر استان نیز از یکم تا ۱۵ اسفند ماه به اردوهای راهیان نور خوزستان اعزام خواهند شد.

به گزارش فت فتو، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم گفت: امروز ۲۷۵ نفر از دانش آموزان دختر نواحی یک و دو آموزش و پرورش کرمان به اردو های راهیان نور، یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان به منظور بهره گیری از فرهنگ شهید و شهادت اعزام شدند.

وی بیان کرد: هدف این است قبل از ماه رمضان ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف بسیج مساجد، محلات، فرهنگیان،  دانشجویان و … را به این اردوها اعزام کنیم.

  انتهای پیام




دانش‌آموزان دختر کرمانی عازم راهیان نور شدند

منبع: ایـسنا
? دانش‌آموزان دختر کرمانی عازم راهیان نور شدند