خودروی سرقتی از رفسنجان هنگام عبور از ریگان کشف شد

اسحاق دریجانی گفت: یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵سرقت شده از شهرستان رفسنجان هنگام عبور شبانه از محور ریگان-ایرانشهر کشف شد. به گزارش فت فتو؛ اسحاق دریجانی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز مانیتورینگ پلیس استان مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پژو از شهرستان رفسنجان و احتمال عبور آن از حوزه استحفاظی شهرستان ریگان، بلافاصله طرح […]

اسحاق دریجانی گفت: یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵سرقت شده از شهرستان رفسنجان هنگام عبور شبانه از محور ریگان-ایرانشهر کشف شد.

به گزارش فت فتو؛ اسحاق دریجانی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز مانیتورینگ پلیس استان مبنی بر سرقت یک دستگاه خودروی پژو از شهرستان رفسنجان و احتمال عبور آن از حوزه استحفاظی شهرستان ریگان، بلافاصله طرح مهار از سوی پلیس ریگان به اجرا در آمد.

 
وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس ریگان با حضور ضربتی در محورهای اصلی و فرعی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از آخرین محل تردد خودروی سرقتی در محور ریگان-ایرانشهر مطلع و در ادامه با گزارش این مورد به سایر تیم های انتظامی، ماموران پاسگاه گنبکی با استقرار در این محور، خودروی سرقتی را مشاهده و به راننده آن دستور ایست دادند اما با فرار آن مواجه شدند.
 
فرمانده انتظامی ریگان تصریح کرد: در نهایت راننده این خودرو در مواجهه با تعقیب و مراقبت بی وقفه ماموران با برجای گذاشتن خودرو در یک نقطه با استفاده از تاریکی شب از محل فرار کرد که این خودرو به مقر انتظامی منتقل شد و پی جوئی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری سارق فراری ادامه دارد.
 
انتهای پیام/
 
 




خودروی سرقتی از رفسنجان هنگام عبور از ریگان کشف شد

منبع:آرمـان
? خودروی سرقتی از رفسنجان هنگام عبور از ریگان کشف شد