خودروهایی که تردد ندارند‌ هم سهمیۀ سوخت دریافت می‌کنند

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودرو‌های فرسوده در خصوص اعطای سهمیۀ سوخت به خودروهای فرسوده،گفت:«تمامی خودروهای فرسوده شامل دریافت کارت سوخت و سهمیه هستند،در شرایطی به این وسایل نقلیه سوخت تعلق نمی‌گیرد که دارای پلاک قدیم یا نواقصی در پروندۀ خود باشند. در غیر این صورت سوخت دریافت خواهند […]

فردایکرمان – گروه اقتصاد: رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودرو‌های فرسوده در خصوص اعطای سهمیۀ سوخت به خودروهای فرسوده،گفت:«تمامی خودروهای فرسوده شامل دریافت کارت سوخت و سهمیه هستند،در شرایطی به این وسایل نقلیه سوخت تعلق نمی‌گیرد که دارای پلاک قدیم یا نواقصی در پروندۀ خود باشند. در غیر این صورت سوخت دریافت خواهند کرد».

مشهدی‌شریف افزود:«یکی از مشکلات کشور این است که خودروهایی که تردد هم ندارند،سهمیۀ سوخت دریافت می‌کنند که به نظر من باید در این زمینه تمهیداتی اندیشید و کارگروه تعیین سهمیۀ سوخت باید سیاست مشخصی را برای حل مشکل در دستور کار قرار دهد».

به گزارش فردایکرمان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،وی بیان کرد:«در حال حاضر،حدود ۱۰ میلیون موتور سیکلت،۳/۵ میلیون خودرو و ۲۵۰ هزار خودرو دیزلی فرسوده در کشور وجود دارد».

مشهدی‌شریف ادامه داد:«اگر هدفگذاری ما این است که هوای پاکی داشته باشیم،سالانه ۱۷ هزار نفر در تصادفات فوت نکنند،۱۳ هزار نفر به خاطر آلودگی هوا کشته نشوند،۷۰ هزار نفر در تصادفات مجروح نشوند،۳۰ میلیون لیتر بنزین اضافی که توسط خودروهای فرسوده مصرف می‌شود صرفه‌جویی شود و مبلمان شهری زیباتری داشته باشیم،راهی جز افزایش انگیزۀ مردم برای اسقاط خودرو نداریم». /پ




خودروهایی که تردد ندارند‌ هم سهمیۀ سوخت دریافت می‌کنند

منبع:خبر کرمان
?

خودروهایی که تردد ندارند‌ هم سهمیۀ سوخت دریافت می‌کنند

:اخبار استان کرمان – اقتصادی