خشکسالی در کرمان مسأله‌ای جدی است / هزار میلیارد برای رفع تنش آبی

کرمان – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از تخصیص هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو، جعفر رودری در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان که عصر شنبه برگزار شد، یکی از مشکلات استان را خشکسالی دانست و گفت: هزار میلیارد تومان […]

کرمان – رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از تخصیص هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو، جعفر رودری در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان که عصر شنبه برگزار شد، یکی از مشکلات استان را خشکسالی دانست و گفت: هزار میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در کرمان اختصاص یافته است و باید در راستای آبرسانی به استان هزینه شود و طرح‌های تعریف شده توسط آبفا اجرا شود تا سهم مناسبی در این زمینه داشته باشیم و مشکلات کاهش یابد.

وی ادامه داد: رفع تنش آبی می‌تواند مشکلات اقتصادی موجود در استان را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

وی ادامه داد: در زمینه بودجه هزینه‌ای در کرمان در سال جاری تا کنون ۶۶.۷ درصد تخصیص اعتبار داشته‌ایم همچنین در زمینه هزینه‌های ناشی از سیل که پیش بینی نشده بود ۲۶ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است که باید سریعاً جذب و مشکلات مردم رفع شود.

وی تاکید کرد: برنامه هفتم توسعه به سمت مساله محوری رفته است و در استان کرمان نیز باید مسائل استان شناسایی و برای رفع مشکلات و مسائل برنامه ریزی صورت گیرد.

کد خبر ۵۶۴۰۷۹۲




خشکسالی در کرمان مسأله‌ای جدی است / هزار میلیارد برای رفع تنش آبی

منبع: مــهر
? خشکسالی در کرمان مسأله‌ای جدی است / هزار میلیارد برای رفع تنش آبی